LLH Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 vinter- kaldt- bygge anlegg- sprø plast osv= dårlig kombo :D Har du noe bilder til oss da typhon?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 bygg tørke i garasjen - vamt og godt - helt fin plast - god tid til sommeren = kanonbra kombo :D Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Morten: You know where I am ;) LLH: bilder kommer... litt hektisk fremover men skal få tatt noen bilder til deg ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Klar for noen bilder snart jeg og! :) Går bra med bilen din nå forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Typhon: Skal du kjøre uten fangere i vinter? Hva er det som står på tapeten av ting som skal gjøres før desember? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Bamse: nej... Ting som skal gjøres før desember? hvorfor akkurat desember? Har mye mer tid på meg en det :P Nye dørpaneler... et par nye deksler skal støpes... litt slikt. Får titte litt mer på det når bilen er hjemme hos meg igjen. Varmeapparatet er fortsatt et mysterium :( Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Herr Pettersen kan sikkert... holde deg varm... :D Godt å se det går fremover! Jeg trenger vel ikke å si at vi gjerne vil ha bilder? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Herr Pettersen kan sikkert... holde deg varm... :D Godt å se det går fremover! Jeg trenger vel ikke å si at vi gjerne vil ha bilder? ;) Vet du er bildekåt, Thomas... vent til uka sier jeg bare ;) Morten skal nok... ja... gjøre sitt i verkstedet hans :P haha Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Hehehe! Mulig jeg kommer oppover til helga, hadde det vært mulighet for en liten titt? Så kan du få sitte på en tur i Integralen til gjengjeld ;):D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Stikk innom du ;) så skal jeg vise deg litt snadder! Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Jeg tenkte nå mer på bilstereo jeg da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Oh... skal se om jeg finner fram no av det og :D Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Prosjektet har stått litt stille om dagen. Delvis på grunn av mye fundering på noen løsninger, veldig mye fordi bilen har vært litt på verksted for å fikse litt småting, og litt fordi jeg jobber endel *puh* Anyway, det som skjer det er at baffler til midbassene er straks ferdig. Litt jobb med fresen så er jeg i mål. Annet nytt er at mellomtonene havner i A-stolpene. Tror det blir best lydmessig. Bare få laget ramme til cd-spiller nå så jeg får plassert den høyt oppe i dasjen i det store stygge hullet som snart også huser en LCD skjerm (som jeg ikke finner... argh) :shake Bilder kommer så fort jeg får igang kameraet... Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterkis Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Blir morro å se dette når det er ferdig:) Jeg skal selv bruke Mye av utstyret du har brukt, så blir morsomt å se hvordan det blir:) Siter Aprilia / Carina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Hei Tony, blitt helt morel frelst etter jeg hørte på bilen din. Grattis med 1 plass i extreem open da :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg