Typhon Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Tror også det gir omtrent samme effekt :) Jah... noe av effekten vil nok være der, men i mye mindre grad da avstanden fra øret og til hver element blir mye mer lik. Vil jeg tro da ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Jeg faar vel ta en titt paa bilen din naar jeg kommer hjem fra Kreta Tony. Lykke til! Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Det får du gjøre Marius! I mellomtiden pusser jeg sparkel så det griner etter her... Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 PIKTARS! Or it didn't happen! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Hvordan går det med dørsidene mon tro? Jeg synes du skal gå for den løsningen vi snakka om, Tony.. Begge elementene ved siden av hverandre.. Også må du nesten bare føle litt på selv om du vil vinkle dem eller ikke.. Da tenker jeg på i forhold til det med trekkinga som vi snakka om.. Si nå i fra når du begynner med de dørsidene, 'a? Jeg vil være med!! Hehe ;) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Hvordan går det med dørsidene mon tro? Jeg synes du skal gå for den løsningen vi snakka om, Tony.. Begge elementene ved siden av hverandre.. Også må du nesten bare føle litt på selv om du vil vinkle dem eller ikke.. Da tenker jeg på i forhold til det med trekkinga som vi snakka om.. Si nå i fra når du begynner med de dørsidene, 'a? Jeg vil være med!! Hehe ;) Begynner på de til uka etter intens planlegging :) hehe... en helg på gatebil vil gjøre susen nå vet jeg ;) Skål! Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Stått litt stille i det siste dette her... ikke så rart da bilen har vært på spa :) For de som vil se hvordan bilen ser ut akkurat nå, gå hit: http://s11.photobucket.com/albums/a195/Typhonplanet/lakkering/ For dere som ikke gidder. Den er snart lakkert ferdig og snart tilbake hos sin herre :) MYE vil bli gjort, legger ut bilder litt senere av A-stolper og diverse ;) Så jeg ikke glemmer det, første post er oppdatert med diverse endringer :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Ser bra ut det her. :thumb Blir omtrent samme komponentene jeg har planer om å bruke i mitt neste prosjekt. Men sitter her og vurderer aktiv deling av frontsettet, noen synspunkt på det eller? Blir bra å få tilbake bilen så du får satt inn litt skikkelig lyd nå. Si ifra hvis du trenger hjelp en dag så kan jeg komme jeg... er ikke så fryktelig langt nå som tunellen har kommet. edit: skriveleif Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Jeg skal si i fra jeg vettu :) hehe Aktiv deling er da ikke så dumt! Skal selv ha 4-veis aktiv deling men da må jeg ha litt mere DSP og slikt ;) Vi kan snakke om en eventuell løsning da veitu :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Men da kan du være prøvekaninen min da vet du :heyyou: Kommer nok ikke til å begynne med prosjektet mitt før til vinteren så da kan man vel få hørt og testa litt forskjellige løsninger hos andre først. :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 blir genialt :D gleder meg til å se bilen nå... fargen er dritfin! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 forresten... jeg skal til Hønefoss å være der i noen dager nå pga at dama skal jobbe på vik so if you kontakter meg vøtt :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Aha, noen dager vil da si fra og til når? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^PonDus^ Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Får lufte bilen ut om kveldene da når du er i hønefoss? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Bilen luftes ikke.:iconsm Perry bygger garasje!:respect Det MÅ han og ingen andre "fritidsaktiviteter" er mulig!:puke: Sånn er det bare!:thumb Mvh Pål (som eier garasjen):???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg