Audicab Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Hallå!Traff Morten med arbe`s bilen på sommertreff (Mo i Rana) i helga. Kan garantere dere alle at dette spilte noe heilt sinnsykt. Første gangen jeg har (på en måte) sittet i en subb kasse:eddie Sat.. hvor disse småe rakkerne spilte Focal :respect Takker :) Hyggelig å hilse på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfram Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Hei, hva brukte du for å lage hull i vareveggen? så du hadde fått de så fine...:) Siter Nissan Navara 2008 Vw Golf 1983 Yamaha Yzf-R6 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 var vel bruk av overfres tenker jeg? eller i metallet ble vel noe annet brukt? lurte og litt på det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfram Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 var vel bruk av overfres tenker jeg? eller i metallet ble vel noe annet brukt? lurte og litt på det ;) var metallet i vareveggen jeg tenkte på ja :) Siter Nissan Navara 2008 Vw Golf 1983 Yamaha Yzf-R6 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Rå arbeidsbil da! Er verdt en del den bilen der, inkl. verktøy & stereo ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Ikke akkurat stereo oppdatering men Da var ENDELIG senkesettet på :) Måtte ta bilder sammen med en "standard" Caddy ;) et par til, så får vi vente med resten til øyelokka og ny lakka speil kommer på i helga PS. for å lage hullene i veggen brukte jeg platenibler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Bygg å tømrermester a gitt:P DU minner meg om sånne jålete rørleggere, de gjør sånt med bila sine. Er tømrer jeg å og vi kjører HiAce 2.4td 4wd...det som er maskin :P hehe Men for all del. RÅ bil :D Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Bygg å tømrermester a gitt:P DU minner meg om sånne jålete rørleggere, de gjør sånt med bila sine. Er tømrer jeg å og vi kjører HiAce 2.4td 4wd...det som er maskin :P hehe Men for all del. RÅ bil :D Jeg er tømrer å jeg sykler:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Bygg å tømrermester a gitt:P DU minner meg om sånne jålete rørleggere, de gjør sånt med bila sine. Er tømrer jeg å og vi kjører HiAce 2.4td 4wd...det som er maskin :P hehe Men for all del. RÅ bil :D samme for meg hva jeg minner deg om :) ALRDI om du ser meg i Hiace. Da skal jeg heller gå hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Bygg å tømrermester a gitt:P DU minner meg om sånne jålete rørleggere, de gjør sånt med bila sine. Er tømrer jeg å og vi kjører HiAce 2.4td 4wd...det som er maskin :P hehe Men for all del. RÅ bil :D Også 4wd a gitt, ikke mye å skryte av, for det er must om man vil komme seg av flekken etter 1cm. nysnø-fall! Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Nå med øyelokk ;) PS Golfen til høyre selges Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 nice caddy. Men jeg har kulere felger og frontfanger :P :P men du totaleier meg på senking bake og lyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Synes igrunn bilen til trådstarter er finere... men smaken er som baken da... Rund og god :D Meeeget pen arbeidsbil må jeg si. Ikke mye som skal til før den blir lekker! Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 nice caddy. Men jeg har kulere felger og frontfanger :P :P men du totaleier meg på senking bake og lyd Takk for det, men kan ikke akkurat si meg enig om at du har finere front og felger enn meg hehe Ps! 19" felger og Sparco stoler er på vei ;) Ps nr2! total eier vel deg på senk foran også (100mm kontra 35mm) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 joda du eier meg totalt på all senking. Og din bil er finere ja, enig der, og har aldri sagt noe annet... (Typhon!) Og jeg sa frontfanger, ikke front :) Hvordan senka du bake egentlig? helvettes bladfjær... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg