DynaCore Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Vurderer nå kanskje en liten turbo i Civicen. Men da dette er importbil, lurer jeg litt på avgiftene/godkjenning. Hva må til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 kommer ann på når bilen bli førstegangs reg. i Norge :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 i år faktisk.. Er en 93 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 http://www.toll.no gir deg svar på det meste.. Får ikke akkurat mye avslag på avgiftene siden den er regga i år, men tipper rundt 15% ellerno..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Skjønte ikke mye av det gitt:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Fordelen med turbo er at du lett kan skru ned trykket når bilen er på godkjenning (bare ikke la justeringsbryter være "tilgjengelig"). Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Hva koster det å få den godkjent da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Kommer an på hvor mye effekt du vil oppgi.. Husk at bilen også skal kunne stoppe, så bremser, understell, osv bør også oppgraderes dersom effekten overgås det som er anbefalt på det nåværende utstyr.. Her kan du legge inn tallene, og finne ut hvor mye TAD vil ha av deg. Så kommer godkjenningen i tillegg, det koster 550 kroner for kontrollen hos BT, pluss muligens noen papirer fra forhandler på at bilen kan kjøres med denne effekten. http://www.toll.no/templates_TAD/ChangeVehicleStatus.aspx?id=77&epslanguage=NO Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Les her: http://forum.club-honda.org/showthread.php?t=3946 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 takktakk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=98160 Her står alt du trenger å vite mtp effektendring og avgifter. Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 men hva skjer når jeg kommer på EU-kontroll og de ser det er en turbo der? Finner ikke eksakt ut hvor mye jeg må betale i avgifter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 antakelig så bøyer de deg over panseret å gjør stygge ting med deg... ta å trykk inn på en import kalkulator. så får du sånn ca riktig svar.. hvaslags motor har du? ccm, effekt og hva skal det bli til? bare en turbo å skru den opp 20 hester er vel ikke så ille.. men blir det mere så koster det fort godt.. Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 antakelig så bøyer de deg over panseret å gjør stygge ting med deg... ta å trykk inn på en import kalkulator. så får du sånn ca riktig svar.. hvaslags motor har du? ccm, effekt og hva skal det bli til? bare en turbo å skru den opp 20 hester er vel ikke så ille.. men blir det mere så koster det fort godt.. Har en 90hesters lsi. 1495ccm... Blir jo ikke så jeg lader noe mer enn 0,4-0,5 i trykk, men kommer til å skru ned enda mere ved en evt kontroll... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 gå på tyskland.org å regn ut hvor mye det koster å importere din bil standard.. å så hvor mye det koster å importere den ferdig trimmet... så blir differansen ca rett... Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.