dalmoen Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 hei lurer på om noen har noen tips om chiptuning går det greit å kjøpe en til et par tusen eller må jeg opp i 6-8 tusen.lurer også på om noen har en norsk innstuksjonsbok til 99 mod tdi min er kun på tysk.motoren er en 115 hk 285nm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 hei lurer på om noen har noen tips om chiptuning går det greit å kjøpe en til et par tusen eller må jeg opp i 6-8 tusen.lurer også på om noen har en norsk innstuksjonsbok til 99 mod tdi min er kun på tysk.motoren er en 115 hk 285nm Trur det kanskje lønner seg å koste på chipet noen ekstra tusen ja!Hvertfall hvis du kjøper i norge!Jeg har hørt at man kan få tak i bra chip fra tyskland til en VELDIG billig penge men jeg husker ikke helt hvilket chip det var!jeg trur jeg skulle få det for 3000 kr ferdig montert! Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Så masse dreiemoment på den? Sikker på det? Vet hvertfall at 130 hesteren har 285 nm med 5 trinns kasse, og 310 med 6 trinns kasse. Merkelig, men sant, er vel bedre utnyttet kraften i 6-trinns kassen antakelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg