Housey Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Trenger noen smådeler til 16v! har du noe jeg trenger, så skrik ut - Bensinpumpe (må klare mellom 3 og 4 bar) (KR/PL pumpe klarer vel dette?) - Øvre del til dynamofeste (den man justerer stramminga på dynamo med) Er vel i grunn mer og, men kommer seriøst ikke på noe mer akkurat nå! oppdatterer lista ettersom jeg! PM om du har noe MSN om du har noe (dts@gaus.no) telefon om du har noe (helst sms) 90 73 05 84 Mvh Dan Stamnes Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 ingen? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 ingen? Har bensinpumper jeg! PM meg! Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg