liIIebror Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 kjøpte meg en golf I og den gikk helt fint, men plutselig stopper motoren og vil ikke gå på 2 min igjen.. detta skjer heletiden oftere og oftere. er akkuratt som om noen skrur av strømmen.. noen som har forslag til hva det kan være? Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Kan det nesten føles som om den "drukner" i bensin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Mai 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 ja en sånn slags følelese ja.. Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Har hatt to feil på golf 2'en min som følte slik. Det ene var fjæring i et spjel i forgassern som mistet fjæringen, så det var bare "flaks" at det lukket seg igjen, da brukte bilen veldig mye bensin, og ble veldig fort "rå". Da må du enten få til en ny slik fjær, eller bytter forgasser (mrk. at veldig mange forgassere på dynga har samme problem). Var en mekaniker som ordnet fjæringen for meg, med en fjær fra transporter/caravelle-forgasser. *suss på kaifred for forgasser*. Fikk en annen feil med ganske like symptomer like etter, men det skjedde mer i oppover/nedoverbakker.. da var det ikke alltid den kvalte seg, men ble bare VELDIG dau. da hjalp det som regel å ruse den en stund, da ble den pigg.. Akkurat hva som var galt da vet jeg ikke, men en mekaniker rev av en føler (vet ikke hvilke, desverre), som han sa var defekt, og han sa jeg ikke trengte den heller, etter det har jeg aldri hatt noe forgasserproblemer. (hvis det er siste feilen, så bytt olje, han sa jeg hadde fått mye bensin i olja visst nok..) Vet ikke om dette hjelper deg, og det var som sagt golf2, og det var ikke jeg som retta feila selv, men håper det kanskje kan gi deg noen hint :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Mai 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 hmmm da får jeg teste ut litt sånt da finner det sikkert ut til slutt Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 kan være bensin filter som tetter seg. pga påfyllingsrør er rustet i stykker Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by pumpedyse kan være bensin filter som tetter seg. pga påfyllingsrør er rustet i stykker Faktisk ikke umulig at det er dette. Påfyllingsrøret på jetta'n rusta i stykker og tanken ble full av drit. Må bytte filter oftere enn jeg bytter sokker. Kanskje på tide å plukke av tanken... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 sjekka ut bensintanken å det der.. stemmer at det er den ja så da blir det ny tank og litt sånt takk for hjelpa :) Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg