mx_power Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 i dag har jeg fårr gjort ferdig festet til forsterkeren. og skjert ut ringer til høytalerene som skal være bak. har så vidt begynt å tegne ramme verket som jeg skal strekke fleecen over. har fått litt klarere tanker i hodet om hvordan jeg skal få det til-- skal snart bestille vinyl og nytt front sett.. kicker ss65.2 wee:phatyo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 no har jeg fått lagt glassfiber. jeg tok det jeg hadde av glassfiber å det ble vell ca 6lag. like greit å ha litt for mye. jaja. i morgen da tar jeg sikte på å få prøve spilt kassene og dempe de. wee- og min nye eksos..wee- fet lyd uten cat og 2,5" fatality Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 no har jeg drevet å justert og ordnet på. men hver gang jeg skrur av og på tenninger og av lyden og tar inn og ut cd så dunker sub'ene. har gått over alle jordinger osv. noen som vet?:hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 mest sannsynlig på linje utgangen på spilleren din, eller dårlig jording på spiller/ kabler ;) siden du har fått lyd er det vel fler bilder på gang!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 komme bilder ja. bare litt tul med dataen. ;) men det kommer. mykket fin bass no.. veldig stramm.fatality Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 no har eg hevet hele driten ut og skal begynne på nytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zn00z Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Hei! Virker som om du ikke lar deg skremme av noe. Setter i gang et rimelig stort prosjekt her jah ;) Sitter med lik bil, nyere årgang, men dørene er idetiske vet jeg! Lurer da på om du har elementer med litt trøkk i forran der og hva du da må gjøre for at ikke det skal høres ut som dørdekselet detter av?:P Sliter litt med det etter en 6.5 innstallasjon! Siter Liten MX-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 no har eg hevet hele driten ut og skal begynne på nytt Skjer det noe her da? Hvorfor har du hivd ut hele "driten"? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 hei hei lenge siden... det med vibrasjoner i dørene e lett" hardempet alt står inner og ytter platene og selve dør trekket. e ingen vibrasjon i dørene no.. begynner på nytt pga fikk det ikke helt sånn eg ville ha.. så no begynner eg igjen.. har laget basskasser og litt små plukk osv. men begynner på fult om noen dager, har hatt altfor mye å gjøre fortiden.. bilder kommer... denne blir nok oftest oppdater men skal holde følge så godt eg kan her og http://www.mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=1946 Devil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Hvor fikk du tak i freseverktøyet? pris? Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 freseverktøet har jeg bare lånt. men kan skaffes bilig.. sikker 3-400kr på clasolhson osv. biltema+++ det jeg brukte var sånn halv proft. men e bare en vanlig hånd overfres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoonSky Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 happyhappy Heey, bare et sånt lite spørsmål opp i all byggingen her. Hvordan synes du bilen i seg selv er å kjøre og hvordan er den teknisk invendig etc.? Har sett litt på denne bilen, men har ikke kunne spurt noen personlig hva de synes om den! mvh N Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 hei hei.. bilen er helt topp å kjøre.. sitter som et fjell til tross for at understell e dønn orginalt.. e stivere enn gjennomsnittet- men dette e Gs utgaven... altså med V6 den har en del andre stag og greier i understellet som e bedre enn på Rs'en..(4syl) så ville absolut sett på en v6 hvis jeg skulle hatt en. interiøs messig e den fin. med oinale "spotsseter". typisk japansk 90talls. men eg liker den. fåes også med sol tak og AC og cruise control men det e heller skjeldent.. absolut en topp bil.. fins kansje ikkje alverdens med styling og trim men det fins mye motor alternativer du kan hive i den.. feks 2,5l v6'en som finners i probe mx6 og 626 eller det verste av det verste KLZE motoren på 200hk som kun finns i JDM biler. men stikk inn på http://www.mx-3.com der finner du stort sett alt du trenger å vite og litt til.. sjekk forumet der står alt fra wonderbaum til turbo bygging og 500hk. ellers kan du ta turen in på http://www.mazda-ogn.org der e det mye mx3 freaks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoonSky Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Tusen takk skal du ha, Seff tar jeg en titt på disse sidene og sjekker ut forumet;) strålende! mvh N Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 da var kassen ferdig og bateriet montert på nytt.. har planer om å bygge det slik at det skal kunne taes ut 10 min når det e bane kjøring. men alikevell show.. har en plan.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg