peder003 Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Var uheldig og bunglet inn kanalen på min volvo 360 1985 mod, lurte :wonder på om dette kunne ha noe og si hvis man ble stoppet i en teknisk kontroll.Er det noen som vet sånn circa hva en ny kanal koster,men man må vel være god med sveiseapparatet for og skifte den. knock surt med tanke på at bilen netopp er eu godkjent. :) Siter Volvo 240 TIC 1979 Den blå fare Mercedes-Benz 1977 230E "La mæ død edition" Volvo 240 1983 go vogna Solgt Volvo 240 1982 Solgt Volvo 360 Herjebiln (SKrapet og hugd) ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 er vel ingen bæring i kanalen på en 360, ettersom den (etter mitt skjønn) har bærebjelker under bilen. Kan nok ikke si noe på det, for det har jo ikkenoe og si. er jo bare en bulk! Tror du burde la noen andre bytte den, er nok litt jobb! Pris: søk på http://www.mekonomen.no Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg