HPfreak Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 fin fint! =) Takk takk :D Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Jeg har flere småfilmer av den 280n fra når trond hadde den! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Jeg har flere småfilmer av den 280n fra når trond hadde den! Hadde vært knall om du kunne sendt dem til meg på bilfreak78@msn.com en dag :D Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Helsvart grill på SE, ja. Ellers er den andre grillen til 93-modellen strengt tatt minst like "unik" - "hel-krom"-grillen på 240GL (altså 93). Ellers er det jo svart med krom som er det vanlige. Må ikke glemme Classicen da den har også helsvart grill og den er ikke byggd på Se det er nemmelig en Gl. Står i vognkortet. Jeg trodde faktisk det var en SE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Må ikke glemme Classicen da den har også helsvart grill og den er ikke byggd på Se det er nemmelig en Gl. Står i vognkortet. Jeg trodde faktisk det var en SE Det er vel den samme svarte grillen også på den relativt sjeldne 240GLT ca 86-90 og dessuten forekommer det også i hvert fall en "spesialversjon" utenom Classic (92), nemlig "jubileumsutgave" fra 87, med svart grill. Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg