vwgolfahs Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 når er det folka her regner med sånn ca og være ferdig med bilene sine og evt hva slags treff er planene å dra på?? mye wag treff??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 det heter vell Vag? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 tehe :P Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AeRoX Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Regner med å vær ferdig med mitt når ny turbo er skaffet og bilen lakkert så ut i uka håper jeg på :) men får kun med meg to siste gatebil treffa.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Har planlagt ferdigstillelse til Gatebil i Juli! Da er det alt av treff fra da og utover... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg