Renatem Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Jeg har mistanke om at bensinpumpa i tanken på Golfen er ødelagt. Løftepumpa altså. Jeg har tatt pumpa ut og koblet den rett på batteri, men den surrer ikke. Dessuten rasler den, noe løst ligger inni. Det er vel et sikkert tegn på at pumpa er ødelagt? Er det andre måter jeg kan sjekke om pumpen virkelig er ødelagt? HVOR kan jeg kjøpe ny pumpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Pumpe selges vel hos de vanlige som f.eks Møller, Mekonomen, MECA, osv.. Evt brukt om det koster veldig mye nytt. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renatem Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 En ny pumpe koster 3600,- fra SkoltAuto. Hadde vært greit om jeg hadde fått tak i en billigere ett annet sted... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 gammel tråde, men poster her fordet. driver og skrur på en Golf 3 93mod 1,8l (ikke injection). Problemet er at det ikke kommer bensin frem til gasseren, setter vi trykkluft på retur slangen så kommer det bensin frem. Bensinfilteret er splitter nytt. hva kan problemet være? hvor sitter en evnt bensin pumpe? finner ikke no pumpe under bilen hvafall. håper på noen raske effektive svar :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Sitter ikke den rundt reservehjulsbrønnen et sted, eller er jeg på villtur nå..? :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 er ett lokk der ja, skrudde av det og der er det en kontakt, men ekke det bare tankmåleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 er ett lokk der ja, skrudde av det og der er det en kontakt, men ekke det bare tankmåleren? har bensinpumpe til deg 500kr pluss frakt. brukt men bare gått 140 000km. tankmåler og bensinpumpe er samme del Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 takk for det, skal gi deg beskjed hvis det blir aktuelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleIdolet Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Faen 3600,- cash er mye stikk til en hogger å spørr ... de har bra med deler :D Siter Jeg gikk ikke på skole... Istede er bilen, min lærdom =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 jeg har en helt ny pumpe 2000kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 for å skyte inn en kommentar her.. bensinpumpa og tankmåleren sitter i en enhet i tanken ( i allefall på ventoen min ) og det er vel samme greia.. er bare å sku av det lokket som ligger i bagasjerommet, koble fra det kontaktstykket og de 2 slangene som går inn, trekke av lokket og vri enheten i tanken mot venstre.. ( byttet selv min på en bussholdeplass in the middle of nowhere etter at den streika ).. jeg brukte pumpe fra en 96' passat og den kosta 1000,- på skroten Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg