Enter Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Skiftet batteri i ford'en for noen dager siden.Etter det har jeg ikke hatt strøm på bilen/fått noe elektrisk til å virke,starter reagerer ikke i det heletatt. Så i etterkant at det nye batteriet var litt større enn det gamle. Hva kan være feilen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Sikker på at du har satt på kablene riktig? Om det var et nytt batteri, var det vann på det? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enter Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Batteriet er av typen vedlikeholdsfritt og det var oppladet når jeg kjøpte det.Har målt batt. spenningen til 13,6v. Det er to ledninger som går til "sikringsboksen" en rød og en blå og rød, jeg har satt begge disse på -polen.Veit du om dette er rett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 sikker på at du har fått med deg alle kablene da? på pluss skal det vel være en tykk ledning.. pluss 2 eller 3 små tynne.. Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 og de 2 ledningene du nevner skal nok til pluss.. prøv bare å stikke den forsiktig borti pluss med tenning på.. Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 På - skal det kun 1 tilkobling orginalt, så er det sikringskabelen(e), disse skal på + Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froms Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Skiftet batteri i ford'en for noen dager siden.Etter det har jeg ikke hatt strøm på bilen/fått noe elektrisk til å virke,starter reagerer ikke i det heletatt. Så i etterkant at det nye batteriet var litt større enn det gamle. Hva kan være feilen?? Heisann Min datter har en 1991 Orion og også den hadde problemer med strøm. Det viste seg å være dårlig kontakt i sikringsboksen og hele sikringsboksen måtte byttes ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Nå har det gått to og et halvt år så det er sikkert i orden Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg