Jokkalin Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Hehe nei sitter å venter på det samme selv jeg:) Har hørt noe om at man må legge lyktene i stekovnen på rundt 50 grader så limet slipper.. Hørte en annen som prata om at han hadde brukt dremel og kappat opp i skjøten:) Er liksom litt redd for å ødlegge inprolyktene mine men jeg får se om jeg kan teste ut litt på de gamle:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
menol Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Hehe nei sitter å venter på det samme selv jeg:) Har hørt noe om at man må legge lyktene i stekovnen på rundt 50 grader så limet slipper.. Hørte en annen som prata om at han hadde brukt dremel og kappat opp i skjøten:) Er liksom litt redd for å ødlegge inprolyktene mine men jeg får se om jeg kan teste ut litt på de gamle:) ja, sant det. men hva er inpro lykter? har faktisk et sett liggende jeg å, eller...solgte den ene da :P Siter Bmw 528i e39 - nåværende Bmw 520i e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Inpro lyktene jeg prater om er dem angel eyesen jeg har nå aom du ser i avataren min bl.annet.. De er skikkelig dårlige.. Ringene syntes ikke i dagslys også ser man det er fire pærer i hver ring.. Ser skikkelig jalla ut:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
menol Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Inpro lyktene jeg prater om er dem angel eyesen jeg har nå aom du ser i avataren min bl.annet.. De er skikkelig dårlige.. Ringene syntes ikke i dagslys også ser man det er fire pærer i hver ring.. Ser skikkelig jalla ut:) akei, så da skal du bytte til orginal lykter som ikke har ringer å sette inn dem? Siter Bmw 528i e39 - nåværende Bmw 520i e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Nja vet ikke helt jeg..Kanskje jeg åpner inpro lyktene og bare bytter ringene på dem:) Eller kanskje jeg bare gir faen og selger inpro lyktene og kjøper meg helt nye lykter av et annet merke:) Original lykter har jeg ikke lyst på ihvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
menol Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Nja vet ikke helt jeg..Kanskje jeg åpner inpro lyktene og bare bytter ringene på dem:) Eller kanskje jeg bare gir faen og selger inpro lyktene og kjøper meg helt nye lykter av et annet merke:) Original lykter har jeg ikke lyst på ihvertfall.. er det så stor forskjell da? skal du ha ringer må du jo ha noe lignende orginalt å på e34 må du jo ha slike :P pga looken. Siter Bmw 528i e39 - nåværende Bmw 520i e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Nei forskjellen er at det jeg har nå er klarglass med linse og det orginale er sånn riflet glass.. Syntes klarglasset er mye penere:) dessuten er de orginale lyktene mine rustne og fæle inni:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
menol Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Nei forskjellen er at det jeg har nå er klarglass med linse og det orginale er sånn riflet glass.. Syntes klarglasset er mye penere:) dessuten er de orginale lyktene mine rustne og fæle inni:) oja :D har sånne fancy lykter jeg å :P hvite blink osv..mye finere. liker baklyktene mine godt også :P Siter Bmw 528i e39 - nåværende Bmw 520i e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg