Gå til innhold

1991 Bmw 520 24 ventiler

Ranger emnet

Jokkalin

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Yes da har jeg endelig fått rota meg til å sveise kanalen i helga så nå er det bare eu kontrollen som gjenstår før jeg får skilter:-)

Kanal før

DSC00567.jpg

Kanal etter

nykanal.jpg

Ble ganske fornøyd med tanke på at jeg måtte banke til plate selv:-)

Slenger ut et par bilder av de nye baklyktene og:-)

DSC00631.jpg

bmwbakfra.jpg

Også et par andre da:-)

DSC00628.jpg

DSC00627.jpg

DSC00625.jpg

får tatt litt av den lakkrusta rundtom og da så begynner det å ligne en grei bil:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen gjorde du det med jekkfeste? Skjærte du vekk alt sammen der? Så jo ut som det var godt i gang med å spise seg innover golvet..

Sveiset en del i helgen selv.. legger ut bilder i tråden min jeg.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg sveiste bare igjen alt som var:-) Det var ikkeno rust inn i gulvet gudsjelov:-)

Fått time til eu kontroll på onsdag nå så håper den går igjennom:cool:

Ja jeg var og så på tråden din breisladden men det hadde ikke kommet inn noen bilder av sveisinga enda da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjøpte de på Koed:)

Faen forresten det har jeg glemt å nevne, biln ver helt tom for strøm her om dagen, jeg har jo alarm så jeg låser biln opp og igjen med fjernkontroll, problemet da den var tom for strøm var at jeg ikke fikk opp dørene, prøvde å låse opp på vanlig måte uten at det gikk så prøvde jeg med ståltråd inn døra og dra opp knappen, dørene gikk faen fortsatt ikke opp så det endte med at jeg måtte krype under bilen og kappa av ledningen til inprolyktene for å sette strøm på dem først da fikk jeg låst opp med fjernkontrollen. Dæven det var strevsomt, men det kan jo ikke være riktig at det skal være sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei har ikke mista de, den skulle vært vist i januar men forrige eier gadd ikke å ordne det så han leverte desverre inn skiltene, er så jævla dritt og dyrt å leie prøveskilter hver gang jeg skal noe...

Jeg skrudde øyelokka i plasten som sitter over lyktene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjøpte de på Koed:)

Faen forresten det har jeg glemt å nevne, biln ver helt tom for strøm her om dagen, jeg har jo alarm så jeg låser biln opp og igjen med fjernkontroll, problemet da den var tom for strøm var at jeg ikke fikk opp dørene, prøvde å låse opp på vanlig måte uten at det gikk så prøvde jeg med ståltråd inn døra og dra opp knappen, dørene gikk faen fortsatt ikke opp så det endte med at jeg måtte krype under bilen og kappa av ledningen til inprolyktene for å sette strøm på dem først da fikk jeg låst opp med fjernkontrollen. Dæven det var strevsomt, men det kan jo ikke være riktig at det skal være sånn?

Jepp sånn er det :)

Men det skal gå ann å låse de opp med nøkkelen mekanisk da. Altså sette nøkkelen i låsen og vri rundt, det virker uansett..

Har du derimot satt nøkla i tenningen, og så låser med fjernkontrollen...

E34 har noe som heter deadlock (doublelock) dvs du kanlåse bilen slik at den ikke kan låses opp innenifra.. Tjuvpakk kan knuse alle rutene, men de får ikke låst den opp innenifra. Når deadlocken er aktivert så vil også et alarmhorn begynne å ule hvis de prøver å starte den, eller åpne panseret.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff hadde bimmern på eu kontroll i dag, fikk 2er feil på nedre venstre bærekule/arm, 2er feil på hjelpesnekke og må bytte hånbrekkwiere og bremseskjold bak. Uff ble litt sliten og uvel nå:puke

Og jeg skulle ha lysjustering samtidig men det fikk han ikke tatt fordi inprolyktene satt ikk ordentlig i klipsene sine mente han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja de inpro lyktene.. Hvis du forter deg å sender mail til Daniel på koed så kanskje han rekker å ta med nye lykter til deg. Jeg har bedt om reklamasjon på mine da klipsene ikke sitter skikkelig,(lykta er helt løs sideveis) Han kommer til jessheim med dem på fredag.

Når det gjelder feilene dine så er det ikke store greiene da.. Kunne jo vært mye værre.. f.eks for høy Co², utslitte dempere, knekte fjærer osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider