rioi Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Funnet meg en bil som jeg vil kjøpe nå. Problemet er at den står i tromsø som er 120 mil unna (ca). Noen her som har erfaring med frakt av biler og om det er mulig å få den fra tromsø til trondheim? skulle vel ikke være største problemet da det er E6 hele veien. Noen som vet om noen som tar slike jobber? Dette haster litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Funnet meg en bil som jeg vil kjøpe nå. Problemet er at den står i tromsø som er 120 mil unna (ca). Noen her som har erfaring med frakt av biler og om det er mulig å få den fra tromsø til trondheim? skulle vel ikke være største problemet da det er E6 hele veien. Noen som vet om noen som tar slike jobber?Dette haster litt Er den kjørbar? Ta flyet opp og hent den. Koster deg 1000-1500 for biletten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 bilen er vel fullt kjørbar ja. må tenke over dette litt.. blir en lang tur det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 da er du ihvertfall sikker på at bilen er som den skal når du får testa den og kjørt den hjem;) Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 kan noen finne info om flybilett fra trondheim til tromsø den 17 mars? helst etter kl 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Funnet meg en bil som jeg vil kjøpe nå. Problemet er at den står i tromsø som er 120 mil unna (ca). Noen her som har erfaring med frakt av biler og om det er mulig å få den fra tromsø til trondheim? skulle vel ikke være største problemet da det er E6 hele veien. Noen som vet om noen som tar slike jobber?Dette haster litt Frakt med hurtigruta!! Jeg får en bil med hurtigruta om noen få dager. Tromsø til Trondheim. 2900,- + mva. Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Jepp, frakt med hurtigruta er det rimeligste og beste Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 blir nok flytur på meg ser jeg. så får jeg testa bilen med det samme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 det er smart det. Slik at du ikke har kjøpt katta i sekken Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Kan fremdeles ha kjøpt katta i sekken da... Men å fly oppover å hente den er ingen dum ide, tok selv nattoget til Bodø da jeg handlet bil en gang, og kjørte tilbake til Trondheim. Gikk fint som faen det :D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Mars 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2006 Blir en festlig tur hvis Tromsø-Kvikne kjøres i ett! Har selv kjørt Tromsø-Trondheim på en dag... Anbefaler overnatting på Fauske eller Mo i Rana på turen nedover. Kjører du alt på en gang er du særdeles trafikkfarlig etter å ha passert Mosjøen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg