Gå til innhold

Opel Sigma Type-R

Ranger emnet


CoaSlip

Anbefalte innlegg

Var innom en lokal shell stasjon i dag og skulle handle noe greier , så så jeg noe spesielt , som skuet mitt øye. Jeg er ingen honda-mann, men type-r Logoen kjenner jeg da igjen. Klarte ikke helt plassere hva slags type r det var , å ble litt overrasket av meg selv , som er tålig interessert i biler. Titt å s på bilen , men klarte ikke plassere den, og stusset fælt over ting som var blitt gjort med en så fin bil. Helt til jeg gikk bak for å ta bilde, så så jeg logoen bak på bagasjerommet... TRAGISK.....

 

1.jpg

 

2.jpg

 

Eieren kom ut når jeg stod å tok bilde... "ja,den er det viktig å ta bilde av..." En mann i sikkert 40 årene , som skrøyt av at han hadde gjort alt selv , og kommenterte at jeg også hadde fin bil. Jeg måtte holde igjen for ikke å skrattle av bilen hans , men klarte å holde meg til jeg kjørte avgårde...

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

La godt merke til det når jeg stod der , men klistermerket på tanklokket passer bare 90%, de resterende 0.5cm som ikke dekker tanklokket var vist ikke så nøye. Da PASSER det altså IKKE = ikke sett driten, det blir bare STØGT! Jeeez for en fyr. Noen som vet hvor de grå dørlistene kommer fra , de passer jo ikke i det hele tatt , designmessig altså.

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår