Jeanis Skrevet Mai 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2003 Jeg skal kjøpe en bil og style den no skikkelig opp, men hva slags bil bør jeg velge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Mai 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2003 Originally posted by Jeanis J......hva slags bil bør jeg velge? Den du liker best og har råd til m'm m'm Med tanke på stylingsmuligheter er vel opel og vw veldig safe.. Der finner du syke utvalg i stylingsett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Mai 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2003 Originally posted by Jeanis Jeg skal kjøpe en bil og style den no skikkelig opp, men hva slags bil bør jeg velge? 200sx S13..................................... Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Originally posted by Jeanis Jeg skal kjøpe en bil og style den no skikkelig opp, men hva slags bil bør jeg velge? En sånn bil som du liker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Originally posted by Jeanis Jeg skal kjøpe en bil og style den no skikkelig opp, men hva slags bil bør jeg velge? Hadde vært greit å vite hvor mye penger du har tenkt til å bruke. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanis Skrevet Mai 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Jeg tror jeg går for en 200sx. De er jævli fine når de blir styla opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Originally posted by Jeanis Jeg tror jeg går for en 200sx. De er jævli fine når de blir styla opp! :D :D Mannen har smak å stil ja. du veit vell antaglivis om denna linken her, men skriver den inn alikevell http://www.200sx-ogn.org den sia dekker vell det meste. Bra valg ihvertfall! ;) du får legge ut bilder når du får den Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg