hazzie88 Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Som tittelen sier fant jeg en subkasse på Europris! Til en billig penge da også, vel og merke; 800kr;) Specs: Kassa: Hvordan tror dere denne er da? Med tanke på specs, liksom :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 det så ut som om den greia der var driti ut en gang tidlig på 90-tallet heyyou Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 jeg har faktisk en kompis med en slik. han synes den er bra. Jeg ville ikke kjøpt en slik, men hvis du bare vil ha "dunk-dunk" for en billig penge, så.... En annen kompis kjøpte forsterker fra europris, som jeg har "lånt" veldi lenge nå (ville ikke kjøpt den selv heller) av samme merke. Den driver faktisk subben min ok, (orion400wRMS) men e VET at det er produkter fra europris som har gitt meg Turbo-lyd i anlegget... (ja, de solgte signalkabler oxo..) Damn you EUROPRIS!!!!fucku Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Og en ting til!!! dårlig Carbon Look på chassiet til subben!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HALLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOO! anger2 helpme Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Nei takk. Tar jeg heller en tur innom bilradiospesialisten og får bestilt inn noe JL-stæsj... Men som nevnt over... dunk-dunk til en billig penge, muligens. Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Prismessig må det vel "duge", men hadde kanskje heller kjøpt en UsCarvor-greie fra netthandelen til 200,- :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg