VwGolf1.8 Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Kan du ikke lage en tråd om den røde bilen da ? Hvor mye er den senket, og hvordan funker det med 9x16 ??? Så det var du som eide den svarte altså, alltid lurt på hvem som eier den. Hva slags motor var det i den ?? Jepp, det skal jeg gjøre så fort jeg får tid. Den er senket 70mm med 9x16, og 100mm om vinteren med 7x15;) Må ha brøyte bil vettu. Det funker med 70mm senk men ikke mer, da river jeg av G60 breddere. Noen som vet hvordan jeg kan få den lavere uten å gjøre det? Har tenkt på 215/35/16 dekk da, da får jeg senka kanskje 10mm mer;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Den ser jo ut som den er senket mer en 70mm på bildene. Ser ihvertfall ut som 80. Min skal ned på 80 snart. Takkler ikke høy bil.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Den ser jo ut som den er senket mer en 70mm på bildene. Ser ihvertfall ut som 80. Min skal ned på 80 snart. Takkler ikke høy bil.. Er ikke senka mer enn 70 mm, er ikke så sinnsykt lav, kikk på bildene her: http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=4063 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Fy flate den gamle golfen din var driiitrå! Ikke verst den røde heller, men den svarte var dritpen! Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Fy flate den gamle golfen din var driiitrå! Ikke verst den røde heller, men den svarte var dritpen! enig den var strøken så det ut som. har du flere bilder av den eller? hva skjedde med den foresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 enig den var strøken så det ut som. har du flere bilder av den eller? hva skjedde med den foresten? Den var ikke så sinnykt rå i virkeligheten for å si det sånn. Lakkert i garasje som det ikke blei lys etter hvert som lakkstøvet virvla opp, blei masse sig for å si det sånn. Den blei delebil til den rød, all stylinga nesten. For den rød var grise original sommeren 2005;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg