VwGolf1.8 Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Da tenkte jeg skulle legge ut litt info om mini prosjektet mitt. Jeg har et panser og en bad look list liggende så jeg tenkte jeg skulle fjerne denne sprekken som blir mellom lista og panseret. Noen som har noen erfaringer ide om hvordan dette gjøres? Slik så det ut før jeg begynte å kødde med det: Men det begynnte hvertfall i dag 14-3-06. Jeg begynte å slipe kanten på panseret helt reint for lakk å drit, slipet også ned lakken på bad look lista siden den har stått på to av mine golfer! Boret sikkert 10stk høl med 2,5mm. Rett gjennom panseret og lista. Skrudde så skruer rett igjennom panseret (prøvemontering). Tok det fra hverandre igjen og klinte inn lista med et lime middel som heter Tech7, limer noe helt sykt. Klinte det sammen og skrudde fast. Også slipa jeg ned skruene som stakk ut av panseret og da ble det seende slik ut: Så la jeg på glassfiber duk i skjøten med masse lim, ser ikke bra ut på bildene men. Jeg skjærte ut strimmler av duken å lå på midt i skjøten. Dette blei stein hardt og stivt. Kan løfte hele panseret i bad look lista uten att den bøyer seg engang. skal begynne å slipe å sparkle i morgen. Har også ei bak luke jeg skal sveise på, men trenger forslag? Sveise igjen hele skilt plassen eller bare litt slik att det er akkurat plass til skiltet? http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=4063 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Dette blir bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Dette blir bra! Håper det. hehe :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoFFen Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Skal vel få det til.. hehe! :hammer går det ikke har jeg mere duk jeg! ;) heyyou Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Begynnte å pusse ned glassfiberen idag da, fy faen å det greiene der klør Men fikk nå slipa det ned etterhvert da, og begynnte sparklinga. Her er noen bilder av hva jeg fikk gjort i dag: Slipa ned glassfiberen nå! Det var første lag med sparkel! Enda ett med sparkel:) Slik ser det ut etter att jeg har pussa ned sparkelen en gang, har lagt på ett lag til å håper att det kommer til å bli det siste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Er det noen her som synes det er dyrt å få lakkert ett panser for 1000-1500kr hos en proff lakkerer. Er det noen andre som har fått det billigere? :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Det var ikke gærn pris. Betalte selv 2000kr for et panser. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Ser bra ut. Ikke det at bad-look lister er mi greie da men. Har også ei bak luke jeg skal sveise på, men trenger forslag? Sveise igjen hele skilt plassen eller bare litt slik att det er akkurat plass til skiltet? Ville gått for det sist nevnte. Det er penest.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Var en strøken golf! så på de bildan dine på vw audi club sia.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Fikk pussa ned andre laget med sparkel idag da, og blei overraska att jeg ikke trenger flere lag, deilig å vite att mann slepper å sparkle mer, er så mye jobb atte:) Hehe. Fikk også lagt på endel fyller idag så det får jeg begynne å pusse på i morra;) Legger ut noen bilder da, har gjort alt sammen på ca 8 timer, men så er jeg bare 80% ferdig å da, men det har gått fort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Bilen var fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin :D og detta her blir bra trur je ;) Mvh Linda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Da tenkte jeg skulle legge ut litt info om mini prosjektet mitt.Jeg har et panser og en bad look list liggende så jeg tenkte jeg skulle fjerne denne sprekken som blir mellom lista og panseret. Noen som har noen erfaringer ide om hvordan dette gjøres? Slik så det ut før jeg begynte å kødde med det: Men det begynnte hvertfall i dag 14-3-06. Jeg begynte å slipe kanten på panseret helt reint for lakk å drit, slipet også ned lakken på bad look lista siden den har stått på to av mine golfer! Boret sikkert 10stk høl med 2,5mm. Rett gjennom panseret og lista. Skrudde så skruer rett igjennom panseret (prøvemontering). Tok det fra hverandre igjen og klinte inn lista med et lime middel som heter Tech7, limer noe helt sykt. Klinte det sammen og skrudde fast. Også slipa jeg ned skruene som stakk ut av panseret og da ble det seende slik ut: Så la jeg på glassfiber duk i skjøten med masse lim, ser ikke bra ut på bildene men. Jeg skjærte ut strimmler av duken å lå på midt i skjøten. Dette blei stein hardt og stivt. Kan løfte hele panseret i bad look lista uten att den bøyer seg engang. skal begynne å slipe å sparkle i morgen. Har også ei bak luke jeg skal sveise på, men trenger forslag? Sveise igjen hele skilt plassen eller bare litt slik att det er akkurat plass til skiltet? http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=4063 det e litt off-topic, men må bare si at bilen din var sinnsykt fet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Det har skjedd lite i det siste, men sånn går det når mann må ut på jobb i Røldal ei uke, fy f... for en plass forresten. Slenger ut noen bilder av bilen min jeg og et par av gammle bilen Morsomt med 100mm senk og 40cm med nysnø Gammle golfen som jeg klarte å ødelgge før jeg ble atten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Kan du ikke lage en tråd om den røde bilen da ? Hvor mye er den senket, og hvordan funker det med 9x16 ??? Så det var du som eide den svarte altså, alltid lurt på hvem som eier den. Hva slags motor var det i den ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Må si den gamle golfen din var fet.yodude Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg