KinG^KaoZ Skrevet Juni 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2003 Originally posted by Mykle Det var postet en film om denne bilen tidligere. Var en kar her som var helt lambo frelst, kom med masse filmer om diverse Lamboriginier... - Chris vet 007apple01 ellerno fra brasil, han spurte meg om jeg kunne skaffe den videoen fra autofil når han tester en VT :D Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Juni 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2003 Originally posted by KinG^KaoZ vet 007apple01 ellerno fra brasil, han spurte meg om jeg kunne skaffe den videoen fra autofil når han tester en VT :D "Tester" :D Dro han den ikke bare opp til 100 km/h? Var vel mer snakk enn det ble kjørt .. Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juni 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2003 Ja han testa førstegiret :D Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg