0milt Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 grattis:D Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Nå har den forjævelige 850 leppa og side shjørta borte, fått på org framfanger. Det som er så rått med volvo er at i bunn og igrunn så er org looken syk tøff, liksom litt grp a bil. bilder kommer,(er for fyllesjuk idag til at jeg orker ut å ta bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Fyllesjuk på en fredag? Haha :D *poke* Uansett meget pen bil du har fått fatt på! Gratulerer! ^_^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Fyllenervene kan jo henge igjen fra helga :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 rep av eksoss på bygda bokk har skifta fron mangler ei list Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 er ikke redd for at pallene skal gi etter?? hehe.. dette ser bra ut:) kom med bilder;) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 gi etter nei, da hadde de nok knakka litt i de, det er tryggt det der, er vertfall ett billli alternativ til løftebokk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 jeg ruller skrev: gi etter nei, da hadde de nok knakka litt i de, det er tryggt det der, er vertfall ett billli alternativ til løftebokk joa.. har jort noe slik jeg også.. har skaffet meg bukk-rampe og støttebukk ++ etter at jeg slet litt i bremsene og bilen skled litt for langt ;) føler at det er litt tryggere;) når jeg har garasje kommer jeg nok til å skaffe meg løftebukk *har en allerede for handa, men har ingen plass å lagre den* :( Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 ja, skulle hat løftebokk har faktisk plass til det å, men har ikke råa, så til den dagen jeg har råda til det så får jeg bruke traktor og euro paller. Det er jo tros alt ikke så mye man bruker bokk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Litt offtopic men visst det er noen som skal gifte seg må dere laste ned.. ops kjøpe mente jeg Suzanne vega - gypsy. det er den max brae sangen til å ta brude dansen till. BØR HØRREST, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Sjefs Bil!:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg