aUDUN` Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 I daglig drift og den daglige driften er 2 forskjellige ting.. utdyp deg litt mer ;) hehe Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Siden bilen er FWD, så blir den ikke å ligge sidelengs mye. Men jeg lurte bare på hvordan en slik clutch ville funke i f.eks bykjøring med masse krypekjøring. Greit med clutch som kliper hard på svinghjulet, men nytteløst vist den blir helt jævlig å kjøre med til vanlig. Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Er nok ikke noe for bykjøring det der.. Kjørte en cosworth med racing clutch.. Helt jævli å kjøre med.. Clutchen tar så brått, at du er ikke klar over det hele tida... Hadde du bygd deg banebil, hadde det der vært perfekt clutch... Men ikke til bykjøring.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Okay, men nye plate må til uansett. Får holde meg til originalt enda. Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Okay, men nye plate må til uansett. Får holde meg til originalt enda. 9000-clutch skal visst være bra saker på og900! Såvidt jeg vet passer det rett over...:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Husker du hvor mange mm 900 clutchen, og 9000 clutchen er oddi? Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 jeg har orginalt viggen emblem til deg hvis du er intr?;) faen!:P VANGEN sto det!:P hehe trodde det sto viggen jeg!:P øya er det første man blir blind på vett!;) stilig prosjekt da!:) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 jeg har orginalt viggen emblem til deg hvis du er intr?;) faen!:P VANGEN sto det!:P hehe trodde det sto viggen jeg!:P øya er det første man blir blind på vett!;) stilig prosjekt da!:) Hehe, ja. Viggen er for min del forbeholdt ng900 ;) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 aner ikke dimensjonene på 9000-clutchen kontra 900, men hør på stcn-forumet, er jo noen 900-guruer der:) Og viggen er forbeholdt 9-3, ikke ng900!:)) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 aner ikke dimensjonene på 9000-clutchen kontra 900, men hør på stcn-forumet, er jo noen 900-guruer der:) Og viggen er forbeholdt 9-3, ikke ng900!:)) mvh oddi Okay, er ikke noe glup på ting nyere en og900 ;). Får høre videre med STCN gutta. :) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Har vært i kontakt med en i Sverige også som lager replika av Airflow skjørt til en grei penge, så man får se hva som skjer mot sommeren. :) som også støpte whaletail sa du? :O HVOR?! Send meg en PM om det er et tlf nr eller noe da? Hva med den gummikanten ytterst på spoileren? Svartlakkert glassfiber? hehe Henrik fin bil! Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Sjekk http://www.spoilershop.se Er vist whaletail i glassfiber uten gummi, men gud så mye enklere å skaffe. :p Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Da var Saab'en fyrt opp igjen. :) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Blir spennende å se hvilke forandringer som kommer denne sesongen. På ønskelista ligger iallefall body-kit, 17-tommere, lakking og tur til ACR. :) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab96 Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Det er godt å se at du har fått fart på bilen igjen :) Siter '75 Saab 96 v4 Rallybil '80 Saab 96 V4 Jubileum '88 Saab 900 Aero '90 Saab 900 Aero '96 Saab 9000 Aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg