Vangen Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Har kjøpt skinnkule og pose i skinn til girstanga brukt, også kommer det oppdatering av stereo snart med ny 15" sub. :D Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 er du plutselig full av penger nå eller? :p Mye gir du for den subben a? Kunne tenkt meg en 15" sjøl.. har bare ikke penger.. :P Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 er du plutselig full av penger nå eller? :p Mye gir du for den subben a? Kunne tenkt meg en 15" sjøl.. har bare ikke penger.. :P Sa jo at jeg hadde fått meg litt finnansiering. Subben finner du på http://www.mtsautopart.no og de har 20% rabatt på ALLE varer om dagen, så ferdi fraktet til meg kommer den på 945,- , syntes det ble det greieste til oppsettet jeg har med Soundmagus forsterkeren, og subber er tross alt på 600wrms selv om den er veldig billig. Så jeg er spennt på om den holder mål. ;) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab96 Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Styling i bilens farge er definitivt finest. Bare turbo leppe blir vell litt lite, men aero eller air-flow vet jeg ikke hva jeg synes er finest, er litt færre med air-flow da. Siter '75 Saab 96 v4 Rallybil '80 Saab 96 V4 Jubileum '88 Saab 900 Aero '90 Saab 900 Aero '96 Saab 9000 Aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Sa jo at jeg hadde fått meg litt finnansiering. Subben finner du på http://www.mtsautopart.no og de har 20% rabatt på ALLE varer om dagen, så ferdi fraktet til meg kommer den på 945,- , syntes det ble det greieste til oppsettet jeg har med Soundmagus forsterkeren, og subber er tross alt på 600wrms selv om den er veldig billig. Så jeg er spennt på om den holder mål. ;) Hmm.. var jo ikke dyrt det.. Hva skal du gjøre med den gamle subben du har da? :p Når får du nysubben forresten? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Hmm.. var jo ikke dyrt det.. Hva skal du gjøre med den gamle subben du har da? :p Når får du nysubben forresten? Må få betalt først, så tar d vel ei uke eller to så er den her. Gammelsubben blir vel stående i kassa den. Lyst til å kjøpe? :p Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolwerix Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Må få betalt først, så tar d vel ei uke eller to så er den her. Gammelsubben blir vel stående i kassa den. Lyst til å kjøpe? :p Er kanskje litt interisert jeg. specs og pris på den? Trenger bare ny kasse så er den jo 100% :P Siter VW Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Da begynner det å nerme seg en hel motor ute. :p Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolwerix Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 er faren din kommet ned til harstad nå? :) Siter VW Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 er faren din kommet ned til harstad nå? :) Vært her siden igår. Går fremmover, er bare mye små pilling som tar tid, f.eks med eksos manifoild som er vanskelig å komme til. Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolwerix Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 ja, skjønner. Ting tar tid :/ Siter VW Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Fantastisk, motoren raste igjen. :( Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Fantastisk, motoren raste igjen. :( Da må du ha gjort noe galt en plass, sånne motorer skal jo tåle "alt" mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Ja.. tror også at det er noe dem har gjort galt.. med mindre det er sprekker i blokka/toppen eller at toppen har slått seg.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Regner med at det er noe sånt som det espandos sier. Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg