Gå til innhold

Felger til e-36

Ranger emnet


e-36 burnout

Anbefalte innlegg

Først noen newbie spørsmål:

Hvordan finner jeg ut om felger som selges på nettet passer på bilen min eller ikke? Sånne ting som boltavstand tror jeg det het osv... kunne dere forklart kort hva det går i?

 

Lurte også på om det blir billigere å bestille felger til bilen via nettet og kjøpe fra utlandet, eller om du da må betale toll, og at det blir like dyrt... Hva er den billigste måten å skaffe seg FETE felger på? Helst 18'....

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil helst ha nye felger, i og med at det ofte kan være småfeil på brukte felger som du ikke kan oppdage ved kjøp.

Du risikerer f.eks å kjøpe et sett felger som du tror er ganske bra, men etter montering... en dag når du ligger i 90 og cruiser, så oppdager du at hele bilen rister, f.eks fordi den ene felgen er litt skjev eller et eller annet sånt...

 

Ikke det at jeg sier at det er noe gale med felgene dine....

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haft min 323 E46 cab opp i 235 KM/h, MEN det er som på alle andre biler ikke like fort som det sier på meteren:-)

 

Felger til BMW må kjøpes i Sverige da! Er det noe spesiellt fabrikat dere trenger, ellers så har jeg en kontakt i Jönkjöping. Kjøpte mine 18x8,5 + 18x9,5 der for 11.000 Nok med dekk:-)

 

Dere finner vell skandinaviens beste BMW forum i sverige også. BMWpower.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mulighet for å få tak i felger fra Tyskland, så gjør det. Jeg sparte 9000 på å kjøpe mine der. Jeg fikk en som importerer biler til å kjøpe dem og ta dem med for meg.

 

HOSSE: Har du noen bilder av caben din? Ser fin ut.

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by e-36 burnout

Først noen newbie spørsmål:

Hvordan finner jeg ut om felger som selges på nettet passer på bilen min eller ikke? Sånne ting som boltavstand tror jeg det het osv... kunne dere forklart kort hva det går i?

 

Lurte også på om det blir billigere å bestille felger til bilen via nettet og kjøpe fra utlandet, eller om du da må betale toll, og at det blir like dyrt... Hva er den billigste måten å skaffe seg FETE felger på? Helst 18'....

 

Dra til Tyskland, kjøp felger, sett de på og kjør over grensa igjen :) Kjør nedover på noen gamle stålfelger eller.no som du kan kaste der nede. En kompis skulle gjøre dette!

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går ann, men er det mye å spare på det?

Har du noen sammenlignings eksempler, der du har pris på felgsett i Norge, og det du må betale i Tyskland?

 

For du må jo regne med at du må jo tross alt punge ut for selve reisen... Båt... god del bensin....

 

Selv om det også må sies at du får en fin ferie med på kjøpet... :)

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår