valle Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Hei lurte på om det var noen her på forumet som hadde drevet/har peiling på bruken av byggskum. Håper det er noen som kan komme med tips og bilder av prosjekter men byggskum.. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 hva har du tenkt å lage med det da? :) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Ta en titt på prosjektbildene her.. http://badster.se/ Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valle Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 hei, hva jeg vill lage vet jeg ikke selv engang...!!hehe....tengte jeg ville lære litt om dette for det er jo sykt mye en kan lage med byggskum da.....!...(ut i fra de bilden jeg har sett da)...hehe......(http://badster.se/) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 byggeskum er jo relativt dyrt hvis meningen er å lage det halvproft..altså lage en form så støpe. Da bruker man jo byggeskummet til å lage en modell av det man skal ha..er tanken å kline glasfiber utapå og pusse så er det knall...vet ikke hva prisen på 2 komponent byggeskum er, men syns da biltema tar nok for boksene sine som jeg tipper er av det billigere du finner på markedet...var en gang veldig fan av det jeg å, men liker pappmasje(veit da pokker hvodan det skrives). Lager man form er det eneste som er viktig at det faktisk holder lenge nok til at du får støpt form :P Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 du får kjøpt stor byggskumblokker forskjellige steder.. de er 3 ganger 1 meter eller noe.. De er ikke så dyre trur jeg. Veldig tette og fine og lette og forme Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 hvor får du det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valle Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 byggeskum er jo relativt dyrt hvis meningen er å lage det halvproft..altså lage en form så støpe. Da bruker man jo byggeskummet til å lage en modell av det man skal ha..er tanken å kline glasfiber utapå og pusse så er det knall...vet ikke hva prisen på 2 komponent byggeskum er, men syns da biltema tar nok for boksene sine som jeg tipper er av det billigere du finner på markedet...var en gang veldig fan av det jeg å, men liker pappmasje(veit da pokker hvodan det skrives). Lager man form er det eneste som er viktig at det faktisk holder lenge nok til at du får støpt form :P kunne ikkje du lage en egen tråd der du viste hvordan man bruker byggskum/pappmasje.....og div tips. med bilder og teks!!!!happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche_dude Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 jeg har laga en front i byggskum, så jeg kunne sikkert laga en "how-to" tråd, men desverre så har jeg ikke tatt mest med bilder av det.. si ifra hvis det er noen interesse for det. Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 jeg har laga en front i byggskum, så jeg kunne sikkert laga en "how-to" tråd, men desverre så har jeg ikke tatt mest med bilder av det..si ifra hvis det er noen interesse for det. Det stor interesse fra meg og sikkert mange andre også! Hadde vært fint hvis du kunne ta noen bilder av fangeren nå m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Session^ Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Om noen forteller meg hvor jeg kan laste opp bilder så kan jeg legge ut bilder av sidepanele i dørene jeg lager til min Passat. Det er ikke laget plass til høgtalere i dørene på min bil så jeg har laget 6,5" plass selv. Dette ble gjort ved å sage ut 5 ringer i rett størrelse som ble limt sammen til en "kasse". Denne kassen ble så montert i døra. Etterpå trykkte jeg masse byggskum rundt å begynnte å forme med sagblad fra metall saga mi + kniv å sandpapir :) Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Registrer deg på denne siden: http://photobucket.com/ Og last opp bildene dine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg