larsverm Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Jeg mener bestemt at vi diskuterte vindusheiser på 240 og innvendige dørhåndtak med trykk-knapper en gang i løpet av de siste ukene. Har det blitt slettet en slik tråd, eller hva? Jeg finner den ikke igjen samme hvordan jeg søker. Kanskje jeg begynner å bli gal... Åkke som - jeg har problemer med en av trykk-knappene mine. Jeg mistenker dårlig kontakt i selve bryteren, da jeg har erfart at det har vært en viss (svak) reaksjon ved å trykke hardt på knappen. Jeg har ikke sett noe nærmere på det ennå. Er det noen som vet om det nytter å demontere noe og rense/pusse/spraye for å få bedre kontakt? Jeg har også hørt sagt at disse knappene ganske enkelt er dårlige, slik at en form for ombygging kan være en bedre løsning. Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 KG og bcb selger nye knapper... Men disse er så simple å åpne og rense/smøre.. Bare å vippe dem ut av braketten i håndtaket og resten sier seg selv.. Inni er det to tynne plater, ei kule og ei fjær. Det er beta of cake å gjøre selv. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Det dreier seg først og fremst om det settet som sitter i døra ved førerplassen (på de andre dørene er det vel bare enkeltknapper). Så da er det bare å lirke løs knappesettet og se hva jeg finner ut... Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg