eivind88 Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 hei har en 740 tic 85-mod med en B230ET motor. det er noe rart med den, den starter og går. men det er noe galt, fordi den går ikke rent... mistenker at det kan være brudd i en ledning ellerno.... er det noen som har vært borti det før?? trenger hjelp.... takker så mye for svar... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 tror du bør definere litt mer med hva du mener med at den ikke går helt rent, kan være så mangt, er det på tomgang? ved turtall? bare ved aks? om du skjønner hva jeg mener. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind88 Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 jo det er når når du kjører ved aks og vanlig, vet ikke hvordan jeg skal si det... problemet er likksom at den hugger og den har ikke samma draget... virker som om motoren er i ferd med å ta kvelden.... har ikke kjørt hardt i det siste heller... sitter her og lurer på hva faen det kan være.... har aldri vært borti det før... kan registret ha flytta seg ellerno?? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 hmm, kan være noe med tilførselen av bensin da, siden den hakker som du beskriver det, virker som om den ikke får nok bensin, eller kan jo også være tenninga som kutter. Er ikke så lett å gi noe konkret svar på hva som kan være galt med den beskrivelsen du gir, mye lettere om jeg hadde prøvd den selv. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Skjer det kun når den får ladetrykk eller er det på heltid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind88 Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 det er heltid... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inzane_racing Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 hadde samme problem.. bytte pluggledninger, rotor og fordeler lokk.. kjøpte det hos pedersens.. bilen ble som ny :) ville prøvbd det. lykke til Siter 1990 4x4 sierra cosworth 1993 MKIV supra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind88 Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 takk for det... skal prøve å få spart opp noen kronet til tenningsdeler jeg... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg