zews^^ Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Spørsmål i topic. Er det mye mer som må modifiseres for å få effekt opp mot 200hk? Vil 2.3 8V motoren tåle dette? Eller finnes det andre billigere måter å trimme en slik bil på? Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 jeg syns jeg husker at den ikke passa. ikke 100% sikker men:P er en 230 ce turbo samme motor den har 234hk på hjul tror jeg det var. så det tåler den nok:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Har snakket med en som mente at den passet, men at det kanskje var bedre å kjøpe en krasja 16V bil så man for flytta over alt. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 er vel det beste det ja. spørs på mb190 forumet. de har peil på dette:P en kræsja 16v skal du vel lete lenger etter. værtfall i norge. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg