thomrope Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 hello! jeg har en mercedes c200 -97 vil si w202 det er en esprit m/ atp tour utstyrs pakke, jeg har søkt litt på nette å sitter igjen med inntrykket at dette er sjeldent? noen som kan henvise eller kommer med noen informasjon om dette? (er esprit sports utgaven?) så lurer jeg også på om det går på noe slags vis å bytte setene (de er i tøy med et grusomt grønt motiv i midten) jeg er delskinn fanatiker, er det noen som har en ide om hvor det går ant å henvise seg ang. dette? på forhånd takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Peak^ Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Ja de er litt sjeldne, kan desverre ikke komme med noen tall, men jeg har sett de på nettet en plass, tysk side. Esprit er sportsutgaven ja, Sport tok over etterhvert(2000 ca?). Hehe, ja de har litt forsjellige motivene på W202-setene, jeg tror ikke man fikk delskinn i W202, men du får sikkert tak i noen helskinnstoler, ta med dørtrekkene samtidig =) Siter -Peugeot 406 SV D9 -x Peugeot Partner 1.9 D -1997 -x Toyota Celica GT4 Carlos Sainz Limited Edition #4789 -x Mercedes-Benz 190E 2.6 -1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Jeg spørr om noe her jeg, slipper jeg å starte en ny tråd! Er det mulig å få kjøpt nye seter i det hele tatt til en 200 c? evnt hvor ? Eller "trekke om" setene, og hvor gjøres dette ? Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg