300ZX Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Hør med de som selger dekk og felger.Vi har i Molde (dekkpartner). Vi skaffer veldig mange. /Arne Har dere 60mm Porsche emblem. Helt flate?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Det er helt flatt. Har på Verdalen ja. Takker,må vel stikke oppom i morn da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Ikke kjøp BCB sine i hvertfall! De er bare vanlige flate klistremerker. kjempe crappy. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Hei. Du kan ringe vianor de skal ha dette.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Hei. Du kan ringe vianor de skal ha dette.... Den lokale vianorsjappa her har noen som er mega-elendige og er etterligninger etter volvos.Selve emblemet sitter til og med skjevt på selve plasten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 jeg mangla 2 stk. av de, så når jeg kjøpte vinterdekka hos dekkfyren til fatter'n spurte jeg om han hadde 4 nye så alle ble like, og da bare gav han meg to pakker, helt flate ø60 og med "børsta stål" bakgrunn og sort rundt..så tror du får om du snakker med de du pleier kjøpe dekk og felg av..du har jo delt ut en del lapper i hjul!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke_ Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Nesten alle som selger dekk å felger har sånne emblemer der da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg