maxis Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Skulle hatt ett sett med 60mm volvo emblem,slike for å klistre på. Den lokale vianor butikken hadde bare noen jalla meget lavkvalitetsemblem som ikke så ut. så,hvor får en kjøpt de som ser ut som volvos orginale? Her er en slik jeg vil ha avbildet: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 jeg har slike.. kjøpte de i bergen, men jeg husker ikke hva den butikken heter.. de hadde de i flere forskjellige diametre. det er iallefall de som holder til på danmarksplass i bergen.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 hør med eiker motorshop i hokksund! kjøpte mine "emblemer" der.. Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hovin Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Her er et større bilde av senterkoppen om det kommer til noen nytte.. ( Stod på rattet når jeg fikk tak i det, så jeg vet ikke hvor det er handla.. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 volvo lillestrøm har slike til 80 kr stk. hvis du gir meg diametern på felgen din kan jeg sjekke i påsken om de har noe slikt.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 volvo lillestrøm har slike til 80 kr stk. hvis du gir meg diametern på felgen din kan jeg sjekke i påsken om de har noe slikt.. er ikke det hele koppen da? volvos kopper er jo buede,jeg vil ha slike flate som er for å klistre på. 60mm skal de være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esh Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Fant det på BCB sin side! KLISTREMERKE TIL SENTERKOPP PÅ FELG 60MM "VOLVO" SORT MED SØLV TEKST NOK 37.50 Pris eks. mva NOK 30.00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 er ikke det hele koppen da? volvos kopper er jo buede,jeg vil ha slike flate som er for å klistre på. 60mm skal de være. jeg kjøpte de du tenker på.. men bilen min er ikke kjørbar for tiden, så jeg kan ikke fortelle deg butikken :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Har du hørt med Tevo på Værdaln? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Fant det på BCB sin side! KLISTREMERKE TIL SENTERKOPP PÅ FELG 60MM "VOLVO" SORT MED SØLV TEKST NOK 37.50 Pris eks. mva NOK 30.00 ok,får satse på at de er av den orginale typen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esh Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 får regne med det. eller man kan jo ringe å spørre dem!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Vi (Tevo) har 60 mm emblem til Volvo, Har ikke løse klistremerker for øyeblikket, men med hele senterdekselet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Vi (Tevo) har 60 mm emblem til Volvo, Har ikke løse klistremerker for øyeblikket, men med hele senterdekselet. flatt eller buet på utsiden det da? Vil det altså si at de har det her på verdal`n også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArM Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Hør med de som selger dekk og felger. Vi har i Molde (dekkpartner). Vi skaffer veldig mange. /Arne Siter ___________________________________ V-40 T4 2001 konebil 960 3,0 1995 bruksbil C70 T5 1998 sommebil 264 GLE 1977 prosjekt 1970 Amazon prosjekt 264 TE LIMO 1982 under oppussing(langvarig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 flatt eller buet på utsiden det da?Vil det altså si at de har det her på verdal`n også? Det er helt flatt. Har på Verdalen ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg