Gå til innhold

Felger til BMW e-36 93mod

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by 911ruf

SELGER PÅ POSTORDRE FOR SHARIFS DEKKKSENTER RING 92600673 FOR INFO..BILLIGST I LANDET:)))))))))))

 

Skaffer mannen MOMO sport felger?? Og hva blir ca pris for 18 eller 19 tommere med lavprofil dekk?

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 911ruf

dim pådekka da?? falken??bridgestone??

 

Momo sport er det jeg skal ha når jeg kjøper meg bil om ca 1mnd så det er ikke sånn brå-hast med det er ikke 100% sikker på hvilken bil det blir enda uansett, men jeg syntes MOMO sport er drit fete. Gi meg pris uten dekk da om det ikke er no stress. Jeg kan eventuelt ta kontakt når jeg har bilen.

 

Men en annen ting en kamerat med 200sx S13 har lyst på de felga som er på bilen jeg legger med her. skaffer du de?

post-2341-13804851416955_thumb.jpg

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket på felgene er Advan og typen er KREUZER Series V, men disse er 5 bolts så da må han ha spacere eller skifte bremseskiver. Men om du har noen felger som likner på disse med 4x114.3 boltsirkel så får du si ifra eller komme med noen forslag og priser. Han skal ha 18" og de er som sagt til Nissan 200sx S13

post-2341-13804851417171_thumb.jpg

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan bredden på dekkene være juks? Det skiller jo enormt mellom ulike fabrikat - da jeg byttet ut mine Eagle F1 i 215/40 var de tre centimeter bredere over mønsteret enn 205/40 SP9000 - og de nye 205/40 FK451 var to cm bredere enn disse igjen (ca 200mm over mønsteret).

 

Og de KREUZER Series V felgene satt perfekt på den S13'en :D ikke noe å lure på det der?

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KOmpis av meg kjøpte et sett med 19" felger og falken dekk..bak hadde han 275-30-19". husker ikke om det var 30profil eller 35.. men uansett.. Satt det inntill mitt 235 falken dekk som jeg har kjøpt anna sted enn shariff.. hans dekk var ikke en millimeter bredere.. begge har 8.5" bred felg også.. Et eller annet er det..

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår