Gå til innhold

Noen som har handlet fra Streetdesign.no?

Ranger emnet


Strez

Anbefalte innlegg

også handlet av han! meget seriøs, og ringte meg da det ble noe kluss med feil betalte penger osv(trykket feil tall på best.nummer i nettbank feltet) så han forstod ikke helt hvem som hva

 

Snakket vel ca 40 minutter med han(nordlending mener jeg_!) hyggelig person! og forklarte at dem etter et par små glipper holdt på å stramme opp rundt kundeservicen, for uten kunder går jo ikke en slik bedrift rundt!

 

Kan si det slik at jeg ser frem til å handle med dem igjen, selv om dem gjerne kunne hatt mer å velge mellom til min bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår