Gran Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Bilde MEGET dårligt bilde da, tatt i farten ut. Skal ta bedre neste gang jeg er der. Prosjektet står ganske i ro tror jeg. Han fant ut at det ble 8`er med en gang, men penger må skaffes først. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford power Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Bilen står demontert og nesten klar til rustsveising. Har vært ett lite opphold i prosjektet på grunn av vinter og kulde, men jeg har tengt å ta tak i den nå å begynne å pusse å sveise på den. Se omm jeg får den ferdig iløpet av sommeren. Siter 1985 Ford Granada 2,8 (Resturering) 1985 Ford Granada 2,3 (Crossbil) x 1973 WV Boble 1,3 (Solgt) x 1976 Opel Kadett 1,2 (RIP) Mitt Lille Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zzz...Zzz Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Originally posted by Brandtenborg Nå har ikke jeg det minste peiling på turboer og sånt, men går det ann å sette på en lastebil-turbo (som antakeligvis er fra en diesel) på en bensin motor? Eller gjenstår det å se? Kult prosjekt forresten! :) Det går fint det. Men de fleste lastebilturboene er laget for motorer med vesentlig større slagvolum enn enn f.eks en 2,8 og vil følgelig jobbe best på ganske høye turtall. 2.8 motoren anbefaler jeg ikke å turbolade, iaf ikke om du ønsker mye effekt dvs 280hk+ , fordi den har en ugunstig desing på eksosportene i toppene. Du vil få problemer med varme og sprekkdannelser i toppene. 2.9 motoren vil gi mindre hodebry ved høye hk uttak. 2.9 24v motoren er selvfølgelig å foretrekke av v6'era! Men lykke til!! :-) Siter --------------------------------------------------- Min prosjekt tråd : http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951 --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Surra rundt litt på låven i dag, men ble ikke noen "bra" bilder "Noe" sota vinduer Terninger må man ha Står ganske stille for tia.. :( Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 skafer 2.9 cosvort motoren for ca 13-15 tusen kommer and på tilstanden ta kantakt om dere har lyst på Motorene kommer fra england Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Originally posted by totta skafer 2.9 cosvort motoren for ca 13-15 tusen kommer and på tilstanden ta kantakt om dere har lyst på Motorene kommer fra england Han har motor, 2.8med (og uten turbo?). Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rodriguez Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 ble aldri ferdig med denne bilen? Siter porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibby1609 Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Før bilder Front Bak Potta som følgte med 1.5l flaske Dårlige bilder da men. hvor fikk du tak i fronleppa å div. crom deler? har en granada selv som jeg vil modde:D Siter Mvh Martin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg