Gå til innhold

G60

Ranger emnet


AudioX

Anbefalte innlegg

skal straks kjøpe meg en VW Golf G60, bare lurer på om det e mulig å kjøre med 1 kilo lade trykk på turboen....ikke helt inne på G60 enda....men skla lære

 

å ellers e det mye problemer med de?

generelt kanon biler??:):)

 

G60 har ikke turbo men kompressor..

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel generelt myye problem med gladeren på de.

 

Det er bare fordi folk heller bruker penger på stereo og felger i stedet for å overhale g-laderen etter de intervaller den skal.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G60 er utrolig artig når de virker, og vedlikehold av laderen er en viktig investering, ja.

 

Den bilen du skal ha er den godkjent med turbo? Det er alltid greiest hvis du må betale litt for en sånn en. Hvilken har du sett deg ut da? I bergens området eller? Hvis du trenger noen gromdeler er det bare til å spørre...kanskje jeg har.

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G60 er utrolig artig når de virker, og vedlikehold av laderen er en viktig investering, ja.

 

Den bilen du skal ha er den godkjent med turbo? Det er alltid greiest hvis du må betale litt for en sånn en. Hvilken har du sett deg ut da? I bergens området eller? Hvis du trenger noen gromdeler er det bare til å spørre...kanskje jeg har.

 

 

ja den e godkjent med turbo, den står til 43.000, å ja, i bergens området:)

 

kommer til å gi en lyd om du har noe fett liggende, kan du nevne noe av det du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den e godkjent med turbo, den står til 43.000, å ja, i bergens området:)

 

kommer til å gi en lyd om du har noe fett liggende, kan du nevne noe av det du har?

 

Da vet jeg hvilken du tenker på. Grei den bilen. Godkjent med 170hk i motoren den. Valsede hjulbuer både foran og bak. El.recaro og 9x16 brock B1, eller noe sånt. Grisefete felgs ihvertfall.

 

Har litt plukk her og der. Spørs hva du er på jakt etter. Har monovisker f.eks, men det er det kanskje på den bilen. Husker ikke helt jeg. Har også G60 breddere liggende. De har vært lakkerte og egner seg godt til bil som skal ha lakka breddere uansett. Billigere å lakke dem i riktig farge fremfor å ta ett som ikke er lakket og begynne å pusse, sparkle, grunne og lakke.

 

Men men. Har jo Brembo kit foran. Helt nytt. Men det er jeg ikke sikker på om jeg skal selge enda. Har også rallye intercooler. Rallyefront... Tja. Litt av hvert.

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vet jeg hvilken du tenker på. Grei den bilen. Godkjent med 170hk i motoren den. Valsede hjulbuer både foran og bak. El.recaro og 9x16 brock B1, eller noe sånt. Grisefete felgs ihvertfall.

 

Har litt plukk her og der. Spørs hva du er på jakt etter. Har monovisker f.eks, men det er det kanskje på den bilen. Husker ikke helt jeg. Har også G60 breddere liggende. De har vært lakkerte og egner seg godt til bil som skal ha lakka breddere uansett. Billigere å lakke dem i riktig farge fremfor å ta ett som ikke er lakket og begynne å pusse, sparkle, grunne og lakke.

 

Men men. Har jo Brembo kit foran. Helt nytt. Men det er jeg ikke sikker på om jeg skal selge enda. Har også rallye intercooler. Rallyefront... Tja. Litt av hvert.

 

ja stemmer det på den beskrivelsen du sier....kunne vært interesert i bredderene, kor mye ksla du har for de?? bilder? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja stemmer det på den beskrivelsen du sier....kunne vært interesert i bredderene, kor mye ksla du har for de?? bilder? :rolleyes:

Må nesten ha 1500,-

Men de to bakerste er kappet og må plastsveises.

 

Mvh.

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår