eiriksmil Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Bare ett lite råd... Ikke putt på angel eyes eller noe, hva du enn gjør... Denne bilen er fin! Har du kjøpt leppene? Hvor store er de? Tror den kan bli bra med bare senking :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 er det 17" de felga dine? Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Det ble skikkelig friskt og pent, håper du beholder den slik utvendig :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 blir kult detta her=) likte fargen jeg, ser meget pen ut i sola.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysteinp Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Det er 17" felger, har ingen planer og sette på nye lykter, det blir bare sideskørt og front lippe..Men det kommer ikke før i slutten av måneden!! Takk for posetive tilbakemeldinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Kan bli bra denne! Likte egentlig fargen ganske godt jeg :) Likte felgene og :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 som fler har sagt, denne kan bli bra. likte den fargen, og synes de felgene passet bra :thumb Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s_18@CH Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Så pent ut dette. Ville nok hatt felgene en størrelse mindre selv (dvs, jeg har jo kjøpt 16" felger da). En leppe foran er alt jeg hadde gjort, og så tatt litt motor modifikasjoner. Siter Stephan Skogen Coupe Council Member # 39 Honda Civic Coupe EJ2.1 Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamHonda Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Ser bra ut dette! Du må bare få på noe styling som du selv liker :) ikke høre på hva alle andre sier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Bra saker! Nice and clean! Digger fargevalget Orange/hvitt. Stå på! (PS: de felgene er Faen å holde rene... hehehe) Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 rå tøff farge og felger:D Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 nydelig .. likte fargen å det at det er en honda! :D små perværsje felger.. liker enkelt .. ;) hold oss oppdatert med bilder av alt som gjøres.. men du burde legge penger i understell og motor.. å så i styling ;) Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Må bare henge meg på å si at både fargen og felgene var dritpent! Etter min mening trenger du ikke gjøre stort mer! Pent! ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic Kim Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 fet bil.... hvor mye kosta det og lakkere??.. har en honda civic 1992 modell selv...som jeg har planer om og lakere,,,Skal bygge den drit rå....du er forbildet mitt nå;);) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic Kim Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 fet bil.... hvor mye kosta det og lakkere??.. har en honda civic 1992 modell selv...som jeg har planer om og lakkere,,,Skal bygge den drit rå....du er forbildet mitt nå;); Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg