EriC Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 INNER CITY MEET 2006! I år blir det Lørdag den 13. Mai. Vi legger opp mer info om treffet etterhvert som ting blir klart. Får påmelding av biler eller stand send mail til icm@bilstyling.net Siter WWW.BILSTYLING.NET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Genialt :) Jeg møter opp igjen Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azt Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 me2 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 me 2.vis bilen blir ferdig. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Regner med at jeg er der også... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EriC Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Cool! Bare send mail til icm@bilstyling.net slik at du mottar plass. Siter WWW.BILSTYLING.NET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Jeg kommer! :) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Kommer det mange biler i år? Hvilke artister blir det? Har vært der begge de forrige gangene, og gleder meg til dette også :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimsA Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 hm, ser morro ut, ble usikker nå, streetmeet dokka, og mulig banekjøring samme dag. HMM Siter Audi A4 Avant 1.6 1997 - Familiebil Hyundai Elantra 1.6 2002 - Langtids Prosjekt *Chrysler Stratus 2.0 1997 - Konebil (Spiker) *Mitsubishi Lancer 1.5 gli 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Jeg kommer! Hvis jeg finner fram da :well Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Ser ut til at jeg tar meg en tur og... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heretic668 Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 pIMpMobilen har fått en liten facelift i år men har en skade på bakfangeren som jeg tviler på at jeg rekker og få ferdig i tide men om jeg får det til så skal jeg prøve og hive meg på i siste liten... Siter ------------------------------ ---------HERETIC---------- ------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Jeg kommer! Hvis jeg finner fram da :well Klart du kommer. DU skal jo gå rundt i syltrang singlet med logoen "I Love The Monster" på brystet :cool: Forøvrig er det bare å ta med bilne å komme.. Vi skal filme innhold til filmen "The MonsterTour 2006" Å trenger masse kuule biler av alle slag!! Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Lørdag er skrevet feil btw ;) Får se om jeg tar turen.. Tror nok det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EriC Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Jeg veit, skrev lødag. Har litt dysleksi når jeg skriver norsk tror jeg... Fortsett å send påmeldinger til icm@bilstyling.net. Er enklere når vi vet hvem som kommer. Betaling skjer ved oppmøte iår. Trenger ikke forhåndsbetale. Bare møt opp, men sørg for at dere er tidlig ute. Begynner å ta inn biler kl 9. Helst vær der innen 11. Artistene i år blir Karpe Diem, Cam'N A-Lee, Jae-R, Nilz med Skillz og Essa Cham (se), DJ 2L8 (se), DJ Ron & Vicious-E (us) Paperboys og Kleen Cut skal kanskje også bli med. Her er en ny plakat. Med lørdag skrevet riktig til og med. Siter WWW.BILSTYLING.NET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg