Gå til innhold

Sølv Audi, ikke bare fargen...

Ranger emnet

Thyfire

Anbefalte innlegg

Jeg må bare. Vet ikke om detta har blitt posta før, men jeg sitter å gaper enda. Denne filen var inkl. i sånn "moro mail", om hvorfor olje og bensin penga vårres går hen, spesielt det med at bensin prisene er så høye nå.. men on to the point!

Sølv Audi A8... Den ER I SØLV :omfg

s_lv_audi.jpg

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Den er ikke i sølv, den er kromma.

sølv, krom..whatev :D Stod sølv i mailen.. bryr meg ikke engang, det er bare så forbaska utrolig :D

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er i aluminium :)

Og grunnen til at den er så blank kan være mange..

Chrome Vinyl for eksempel.. noe jeg ser som det mest sansynelige..

Selv om de folka der antagelig har mye penger..og ikke har noe problem med å få betalt for chroming av et helt karosseri..

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske den bilen der er i polert aluminium.. Listene er naturlig nok lakkert.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider