Gå til innhold

Kleiven; Golf 2 GTD

Ranger emnet


kleiven

Anbefalte innlegg

Kaffe funker;p Burde vel holde ei stund det, om du er litt forsiktig med høytrykkspyleren når du vasker bilen. Lakken har vanskelig for å sitte ordentlig på chrome.

 

Ja vet det sitter litt dårlig,men er ikke værre enn å ta de en gang til viss det blir for ille. :)

Men,jeg skulle hatt bilde av temp. å drivstoff bakrunnen,så jeg har fått laget meg andre skiver,så slipper jeg å streve med de som sitter poppa fast, noen somhar liggende på datan som kansje kan sende meg en kopi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det skal du ikke si for sikkert. Sjekk her:

 

Hydro - Kaffeavtalen

 

Statoil - Frokostklubben

 

Så det avhenger jo av hvilken kopp det er da!

 

Men uansett, det ser bare dumt ut med en diger kopp midt oppi frontruta, spør du meg! Kombiner det med masse Baum i frontruta samt noen tusenmetere foran, så har vi fått en liten wannabe Blodførr:D Og dette er sagt på en humoristisk og ironisk måte, så ingen grunn til å hisse seg opp noen:)

 

Men dette blir ganske off topic uansett.

 

Edit: Fikset den ene linken.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet det sitter litt dårlig,men er ikke værre enn å ta de en gang til viss det blir for ille. :)

Men,jeg skulle hatt bilde av temp. å drivstoff bakrunnen,så jeg har fått laget meg andre skiver,så slipper jeg å streve med de som sitter poppa fast, noen somhar liggende på datan som kansje kan sende meg en kopi?

 

Har skiver liggendes her. Send meg en PM med mail, så sender jeg over et par ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla kleiven

 

fått opp golfen din her du og. Angående fjørene, høre med rune k. om dem. Jeg skaffa han noen tüv papirer på noen jamex fjærer men husker ikke nummeret. har forresten "kråm" vw merke liggende løst i garasjen :)

[ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod

[x] VW Golf2 CL 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal du ikke si for sikkert. Sjekk her:

 

Hydro - Kaffeavtalen

 

Statoil - Frokostklubben

 

Så det avhenger jo av hvilken kopp det er da!

 

Men uansett, det ser bare dumt ut med en diger kopp midt oppi frontruta, spør du meg! Kombiner det med masse Baum i frontruta samt noen tusenmetere foran, så har vi fått en liten wannabe Blodførr:D Og dette er sagt på en humoristisk og ironisk måte, så ingen grunn til å hisse seg opp noen:)

 

Men dette blir ganske off topic uansett.

 

Edit: Fikset den ene linken.

 

 

Joa,kan se litt domt ut,men alt satt der når jeg kjøpte den å har egentle ikke tenkt over det. Men wunderb. er borte nå :) men 1000metra MÅ jeg ha, er så dårli lys når de ikke er med. hehe. Men som sagt blir de snart borte, for nå kommer våren :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla kleiven

 

fått opp golfen din her du og. Angående fjørene, høre med rune k. om dem. Jeg skaffa han noen tüv papirer på noen jamex fjærer men husker ikke nummeret. har forresten "kråm" vw merke liggende løst i garasjen :)

 

Hei gut.

Ha,tenkte nesten jeg måtte vise fram "vidunderet" mitt da. hehe :)

Har prata med n Rune, n sa han skulle se etter,men har ikke snakket med han etter det. Men Skogen Bil sa de skulle skaffe papira når jeg skulle på EU-kontroll med den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gut.

Ha,tenkte nesten jeg måtte vise fram "vidunderet" mitt da. hehe :)

Har prata med n Rune, n sa han skulle se etter,men har ikke snakket med han etter det. Men Skogen Bil sa de skulle skaffe papira når jeg skulle på EU-kontroll med den

 

 

okei, Bema er iallefall den norske importøren.

[ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod

[x] VW Golf2 CL 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha, fant en liten strek ja. :) takker.

Slenger med bare no`n bilder etter vask og plastikk/gummi fornyer på fanger og skjermbreddere. Vart litt forskjell i hvertfall.

Venter på ett panser som ikke er så rustete. Så skulle jeg hatt 4stk dører som ikke er så mye overflate rust på. Ikke noen som vet om noe til billig penge?

 

Skal bli godt vår`n kommer for fullt å få fjerna 1000metra å få på sommerfelger :):)

Bilde003.jpg

Bilde001.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår