Gå til innhold

gasser4life

Bruker
  • Innholdsteller

    22
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om gasser4life

  • Bursdag 04/29/1986

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    240Tic
  • Biltype (eks Audi)
    volvo
  • Årsmodell (eks 1995)
    1986
  • Yrke eller sivil status
    mek
  • Motor (eks 1.6)
    2.3
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    masse
  • Fylke
    Troms

Contact Methods

  • Bosted
    Finnsnes

gasser4life's Achievements

  1. bilen har et bra liv . er godkjent med chevy 350 men er mesta gul. kan legge ut bilda neste gang eg ser dn
  2. Tja , litt framgang er det. har sendt rutene inn till "proff toning" å lakket deler av fronten.. går litt sakte men men.. holder åsså på å sette sammen en lancia delta til en kompis.. (blir bil bilder nårr jeg får tatt bilder) :)..
  3. Finn sak det der :) .. kjører du med zf kasse? er du fornøyd med den? tenker å bruke en slik selv men er litt i valgets kval.. blir zf el tremec.
  4. Hmm.. er usikker på veiva, lurer på om jeg ska finne meg en penta veiv... Haltech e6x med boost controll solenoid er kjøpt å betalt.. skal vell være her iløpet av uken.. blir mere bilder etter kvert :).. ellers så kan dere få se litt av de tingene som blir kjøpt før jul :) 1. waste gate og grenrør fra kl-racing 2. turbo (kina versjon :/ ) får se om d holder. 3. dyser (rc 750),btrl + små ting 4. boring av blokk (96,30) lage underspyling .. Tar man litt om gangen så blir det vell bra får en håpe.. Forresten dåkker som e runt på det her internett å ser, korr e den billiaste plassn førr råda å stempel? :) Har forrestn fådd intercooler å en meter med samco (3")
  5. Litn oppdatering :) da var tårn lagrene sjiftet og røde Koni på hele bilen :) så har man fådd den første pakken åsså :) Planen er å hente 400 hjul hester men er jo enda lenge igjenn da :) Er det noen som veit noe specs på veiva fra 230 kontra 23?
  6. Då ska gammel biln få nytt hjerte da gasser turbo motorn ga seg fikk eg e ny giv førr å bygge større :).. Biln som sådan ser sånn ut, men e jo endel som må jøres her og.. .. Motorn eg ska bruke e en B230ET så vi får se kordan d går. har plokka den ned før å se på slitasje. skal bytte råda å stempel etter kvert.. kjøre me priginal veiv. ska bi arti å se korr lenge det vare :crazysant: mer blokk :) Så nå er det bare å henge i :Devil:
  7. Er d noen som har flow testet en original 531 topp? hvor mye hester flower den til? takker for svar ..
  8. hvordan blir d med tanke på sjyll delning for det her med den vectraen? er jo greit at forsikringen ikke gjelder.. men synes nesten at det må gå ant å få erstattet den gamle vectraen el no slikt.. va jo absolutt ikke jentene sin feil.. er jo ikke dumt viss den som kjørte på de kan være bejelpelig me ny bil/retting kansje? er jo sikkert ikke snakk om millioner :)
  9. Det er vell ikke tillfeldig vis noen som har bilder/film av den røde vectraen som krasjet på ban? :)
  10. hvor mye har verstingene klart å hentet ut av gasser motorene?
  11. kan du undersøke om den er til salgs? skal fårbi der når jeg kjører til acr om 14 dager.. hadde vert fint med en b20 på tur hjem ;) mvh christer
  12. bilen er snart ferdig mangler bare penger til siste rest :( chlutshen ble for veik.. er åsså jevli plaget med tennings bank? noen tips å tricks? har rett vakum klokke på fordeleren men må feil stille altfor mye før den slutter å banke.. banker på 5 grader fårtenning, å klokka ska jo stille etter kan d være feil med fordeleren? noen som har hadd lignende opplevelser?
  13. eg e jevli intrisert i den b20"en.. sæll du deinn? tar jerne kassa og!.. kossn bakstell e d? bei d kjøp av spærra? seinn pm vess d her høres intresangt ut..
  14. mye bra der ute.. noen som har erfaring me dobble gassere å innjustering og data styrt tenning?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår