Gå til innhold

Modalen

Bruker
  • Innholdsteller

    79
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • Bosted
    Norge

Modalen's Achievements

  1. Kjøpte skrapelister til vinduene i 242n derfra. Rask levering, ikke noe kluss. :)
  2. Simringer kan også sprette ut ikke lenge etter de har blitt montert. Lønner seg å stryke et tynt lag pakningssilikon rundt simringen før den presses på plass. Ellers er det jo også en tetteplugg i enden av oljegalleriet, som sitter bak svinghjulet.
  3. Har du vurdert å frese ut av topplokket istedet?
  4. Til mitt forsvar kan jeg si at bilen er langt fra ferdig, knapt prøvestarta. Alle b230-dekslene jeg hadde var sprekt, men deksel blir det. :)
  5. Bilder av min løsning. Måtte kappe ganske friskt i lykterammene.
  6. Er ikke alle lh2,4-hjerner som kan trigge el-vifte. Kun boksene fra nyere 940s som kan dette, mener jeg.
  7. JEJEJE, vanker ikke diplom for å ha dratt et par omdreininger med momentnøkkelen.
  8. Sammensveiste ventiler som havarerer ved høyt turtall er som regel et resultat av slappe ventilstyringer og dårlige seter. At DU har sett det forundrer meg ikke. Dårlige ventiler, styringer og seter har ingenting i en seriøs motor å gjøre Underspyling er bare godt for skjørtebank ? :)
  9. Hvorfor ikke bruke den enkleste motoren, b230a? Der sitter det også en kamaksel som er hakket "bedre" enn i b230f. Det viktigste etter min mening er å bruke en bakaksel med gunstig utveksling, men det visste du kanskje? :)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår