Gå til innhold

elos44

Bruker
  • Innholdsteller

    6
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om elos44

  • Bursdag 03/26/1982

Contact Methods

  • Bosted
    Alta

elos44's Achievements

  1. Takk, jeg bestilte delen hos Møller idag. Før jeg startet med å plukke vekk plasten under rattet idag prøvde jeg å starte bilen, uten hell. Deretter koblet jeg av batteriet, og måtte prøve å koble det på igjen for så å starte - og den startet!! Først litt hosting, trolig pga. alle mislykkede startforsøk. Jeg tok en prøvetur, og ingen rar oppførsel. Litt skrekkblandet fryd, fordi jeg ikke har funnet feilen... Burde vell uansett skifte startsperre spolen for så å se hva som skjer. Når jeg kan koble av/på batteriet tyder det vell på at det er noe som hengt seg opp??
  2. Er det noen som har instruksjon eller forslag til hvordan jeg skal gå frem for å skifte startsperre spole på bilen?
  3. Bra, takk for info! Jeg har funnet denne etter at jeg limte inn delenummeret - VW Polo 6N Lesespule 1H0953254E 1H0953254C Golf 3 T4 Caddy 1H0953254 Passat 35i | eBay Det er oppgitt at den passer til flere typer VW, også passat 35i. Vil denne passe i min bil? Det er vel en risiko for at denne også er slitt, men denne kan jeg få relativt raskt. Ste
  4. Takker for godt råd! Leter etter startsperre spole, men har ikke funnet noen til passaten enda. Vet du hvor jeg kan få tak i denne? Det er kanskje dumt å kjøpe denne hos huggeren. Det er selfølgelig 90 hester, jeg er lite belest når det kommer til bil. Men jeg lærer mye ved å surfe på trådene her på forumet!
  5. Jeg legger til en opplysning. Har fått tips om at det finnes et startsperre rele? Kan det stemme, og er det i så fall noen som vet hvilket nummert det har (det er flere ulike rele og jeg vet ikke hva som er hva!)
  6. Jeg får ikke lenger start på passaten etter at den over lengere tid enkelte ganger kuttet ca 2 sekunder etter tenning. Ingen fusking, kuttet kontant ved ca 2000. I ettertid tenker jeg at den har gitt en ujevn lyd under tomgang, men aldri fusket etter at jeg byttet coil (brukt coil) for 2 år siden. Ved tenning hører jeg en lyd bak som jeg regner med er drivstoffpumpen. Kan det likevel være noe galt med rele til drivstoffpumpen? At det fusker og jeg må ha et nytt? Har byttet luftfilter nå (var veldig skittent) og lurer på neste steg. Kan luftmengdemåleren være synderen? Har også lest noe om tenningslås-kontaktproblemer under oppstart..? Jeg frykter høy regning ved feilsøking på verksted, samtidig som jeg nødig vil kjøpe for mange deler på biltema ol. som ikke gir resultat.. Jeg har ikke erfaring med slike problemer og håper noen kan hjelpe med råd og tips!!??
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår