Gå til innhold

øysteinh

Bruker
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om øysteinh

  • Bursdag 02/06/1965

core_pfieldgroups_99

  • Biltype (eks Audi)
    OPEL VECTRA-C-STATIO
  • Årsmodell (eks 1995)
    2004
  • Yrke eller sivil status
    Grunder
  • Motor (eks 1.6)
    2.2 DTI
  • Fylke
    Aust-Agder

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.ateamforever.no
  • Skype
    oystein.hansen.flp
  • Bosted
    Arendal

øysteinh's Achievements

  1. Takk Jesper, skal få gjort det. Men er det noen som er kjent med problemet og hva det vanligvis kan være på en sånn bil? En kompis av meg hadde hørt at det var en ventil/føler/regulator til turboen som står på innsuget til manufolien som også kunne være et vanlig problem til en bil som dette og som forårsaket tap i motorkraften???? Setter pris på alle innspill og deling av erfaringer :)
  2. Problemet oppstår når bilen har stått over natten i garasjen og det er fra 2-3 minusgrader ute. Da må jeg "kinne" flere ganger før den til slutt starter og jo kaldere det er jo større er problemet. Når den først starter og jeg har kjørt en liten tur f.eks til butikk eller annet og skal starte den igjen, da starter den greit. Det samme når det er plussgrader ute. Det er en Diesel motor så jeg bruker glødelampen og prøver å starte når den ikke lyser mer. Batteriet er nytt! Noen ideer til hva dette kan være? Mvh Øystein
  3. Har nettopp fått problem med at det ikke er kraft i motoren når den møter litt motstand f.eks i bakker og annet. Turtallet går ikke høyere enn 2 - 25000 omdreininger, kan strekke seg litt høyere i bakker hvor den girer ned i første gir og hvor jeg tilslutt krabber over bakketoppen i 20 km/t.. hvis jeg er heldig. På flate strekker kan den komme opp i hastigheter mot 70-80 km/t, men kraften forsvinner/går ned når det går svakt oppover. Har tenkt på luftmassemåleren, men har erfaring fra en WV tidligere hvor den røk på motorveien i Danmark, og vi kunne ikke komme over 20 km/t den gang før vi fikk hjelp. Dette kan jo være samme problem, men virker litt annerledes likevel fordi at det går ann å kjøre bilen selv om kraften forsvinner når man trenger den som beskrevet over. Noen som har erfaring og tips til hva dette kan være og hvordan fikse det?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår