Gå til innhold

Golf2000tdi

Bruker
  • Innholdsteller

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Golf2000tdi

  • Bursdag 01/12/1985

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil
  • Modell (eks S4)
    Golf stv
  • Biltype (eks Audi)
    Vw
  • Årsmodell (eks 1995)
    2000
  • Motor (eks 1.6)
    1.9 TDi
  • Fylke
    Birkenes

Contact Methods

  • Bosted
    Birkeland

Golf2000tdi's Achievements

  1. Tok ikke lange tiden før jeg fikk svar her :) takk. Nei, det har jeg ikke gjort, det stanget som sto på den klokka jeg fikk tak i var lengre, så jeg tok skyvelæret og målte så nøyaktig jeg fikk til, og skrudde det sammen så likt som det som sto der fra før.... Men da lader den for mye da? For de har jo en tendens til å gå i nødmodus når den får litt for mye trykk.... Noen som vet fremgangsmåten?
  2. Kjøpte meg golf 4 1.9tdi 00mod, agr, alh. Ga ikke turbotrykk, bytta trykkventilen til turboen, luftmassemåler, dieselfilter, luftfilter, gikk litt bedre, men så fikk jeg øye på vakuumklokka, der var det rust, fikk tak i en brukt, ho Autoteknikk i Kristiansand, rett hjem, bytta, og en ny verden åpnet seg, Hehe men det virker som om den kanskje kan lade for mye nå, for når jeg kjører opp lange bakker så kutter turboen når den lader mye over lengre tid, og når jeg skrur av og på tenningen, så er alt greit igjen. Jeg har også bytta alt av vakuumslanger. WTF er galt?? :) Veldig takknemlig for svar, dyyyyrt med verksted!!
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår