Gå til innhold

avicii

Bruker
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om avicii

  • Bursdag 05/30/1993

Contact Methods

  • Bosted
    Trondheim

avicii's Achievements

  1. Målte Temp.giveren til ECU, fikk 1189 ohm på kald motor. Vet ikke hvilke verdier som er "godskjente" her. Lese Feilkoder, hvordan gjøres dette?
  2. Målte Temp.giveren til ECU, fikk 1189 ohm på kald motor. Vet ikke hvilke verdier som er "godskjente" her. Lese Feilkoder, hvordan gjøres dette?
  3. Takk for raskt svar :) har nå sett over alle slangene til innsuget, og ser ingen sprekker. Sjekket nå regreima, og etter mine øyne er dette bra? Kan ikke dette være en elektronisk feil? :wonder:
  4. Hei Har nylig kjøpt meg en Audi 100 2.0E 1992 modell, hadde ingen motor problemer med den første uken. Eneste jeg hadde gjort på bilen hittil var å bytte tenningsbryter. Plutselig etter ca 1 uke begynte bilen å bli mer tungstartet, og truet med å ikke starte det hele tatt. Hvis jeg var heldig startet den, men bygde seg opp fra 300-400rpm og til ca 750-800rpm. Det var da også risikabelt å slippe gassen raskt, etter som den kunne falle ned på lav turtall (300-400rpm) og i værstefall kveles. Merket da også når jeg kjørte med bilen at den var uvanelig slapp og daff, selv om dette ikke er en racerbil. Problemet har bare blitt værre, nå får jeg ikke startet bilen med riktig turtall. Men utrolig nokk klarer bilen å gå på "tomgang" på 200-300 rpm uten å kveles hvis den først starter. Det er også ingen respons hvis man gir gass. Hva kan problemet med denne motoren være? Noen som har et lignende problem?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår