Gå til innhold

Dyaasen

Bruker
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Dyaasen

  • Bursdag 10/14/1975

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    X-militære kjøretøy
  • Modell (eks S4)
    V70
  • Biltype (eks Audi)
    Volvo
  • Årsmodell (eks 1995)
    2007
  • Yrke eller sivil status
    Regnskapsfører
  • Motor (eks 1.6)
    2,4D
  • Fylke
    Aust-Agder

Contact Methods

  • Bosted
    Evje

Dyaasen's Achievements

  1. Hei Skal prøve å hjelpe min bror med bilen hans, er ikke veldig bevandret i VW-verden. Vil en fordeler fra en 1,8 l motor passe på en 1,6 l? Dette er en 90-mod.
  2. Har i lengre tid mistenkt vifta for å ha dårligere "blås" en tidligere. Her om dagen stoppet den helt. Sikring er like hel. Vifta har ikke laget ulyder underveis, så jeg lurer litt på om det kan være selve bryteren som ikke vil mer. Dersom motstanden hadde vært død ville vel vifta gått på fullt hele tiden uansett stilling på bryteren? Er det noen som vet om det er mye jobb å plukke ut motoren evt. bryterpanelet for å skifte? Vh Dag Yngve Aasen Evje
  3. Hadde motorstopp med V70'en i påska, motoren bare stoppet helt uten forvarsel ingen lamper eller noe lyste. Nå viser det seg at 3 av knastene på register-reima er borte vekk, og at det var årsaken. Noen som vet skift-intervallet på V70 99 modell, 2,0 liter motor. Den ble sist byttet hos Volvo på 240k og bilen har vel nå rundet 305k. Mener selv å huske at den ble byttet på 240k siden intervallet var 120k. Da burde jo neste skift være 360 og ikke gåen reim allerede nå? Vet ikke hvordan det ser ut oppi der enda, men håper det har gått greit.... Takknemlig for svar. Ha en fin dag!
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår