Jump to content

Linnern

Bruker
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

About Linnern

  • Birthday 10/24/1991

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Musikk.
  • Modell (eks S4)
    Golf III TDi
  • Årsmodell (eks 1995)
    1994
  • Biltype (eks Audi)
    Volkswagen
  • Motor (eks 1.6)
    1.9
  • Yrke eller sivil status
    Applikasjonkonsulent
  • Fylke
    Akershus

Contact Methods

  • Bosted
    Årnes

Linnern's Achievements

Menig

Menig (1/13)

10

Reputation

  1. Hei, trenger nye hele frontlykter, gjerne med pærer til ihvertfall den ene lykta til min Golf 3 94'. Det er igrunn bare høyre lykt som er sprekt, så om du har høyre lykt av det paret som er originalt til denne modellen (tror jeg), så går det også. Ønsker i det tilfellet å se nærbilde av lykten så jeg ser om det er riktig. Dette haster litt, så kan møte deg så langt som i Stovner-siden av Oslo. Jeg bor på Årnes, Nes, Akershus. Ta kontakt om du har disse.
  2. Unnskyld! Jeg får visst ikke e-post når noen svarer på innlegget! Har du dette fortsatt? Jeg trenger kun vifte bryter og batteri brakket nå! Kan du sende en PM når du ser dette? :)
  3. Selger du kun bryteren til å stille styrken på varmeapparatet? Hvor mye skal du ha for den isåfall?
  4. Hei, Har en Golf 3'er 1994 model som trenger sårt begge hovedlykter, batterifestet og ny bryter til vifta (varmeapparat). Legger til at det jeg mener med batterifestet, er ikke den klemma som er på siden. Det som var problemet ved EU godkjenning var at batteriet blir "slengt" frem og tilbake, fordi det ikke er noe som holder den fast hverken foran eller bak. Ta kontakt hvis du har noe av dette med pris og hvor du holder til i verden enten her eller på anders_floytmoen@msn.com
  5. Godt forslag! Skal teste ut :) :respect
  6. I bagasjerommet, rundt en skrue med mutter på. Denne "skruen" stikker opp fra flaten til høyre i bagasjen. Dette var det maling på før, men har brukt en slipe-maskin og fått bort det meste.
  7. Jordingskabelen er like tykk som strømkabelen! Det jeg mente var at jordingspunktet ikke er det helt optimale.
  8. Heisann! Starter med å si at jeg er grønn når det gjelder bil, men kompisen min som jeg nevner lengre ned har mer kunnskap enn meg dukenukem Hører mest på Dubstep/Hiphop/Reggae med anlegget! Jeg har en 94' VW Golf III TDi som jeg akkurat har bytta forsterker på. Bruker en urgammel Pioneer-spiller og i bagasjen har det i +- ett halvt år nå ligget en gammel Sony Xplod med en latterlig dårlig forsterker til. Det fungerte helt fint, ingen ulyder eller noe sånt, bare det at den ikke klarte å utnytte bassern til det fulle da. Men en dag bestemte jeg og en kompis oss om å bytte til en ny forsterker (1000W rms). Dytta den inn i bagasjen, stilte på den, og kjørte anlegget på fult, og dette slo da greit nok. Men når jeg starta motoren og begynte å kjøre, så var det noen ganger bassern ikke slo, man hørte litt sånn knitring, også kom det ikke bass der det skulle. Så jeg snudde, og viste dette til min kompis, og han foreslo at jeg kjøper nye strømkabler, greit nok, siden de jeg hadde fra før var nesten like tynn som en nål. Så jeg kjøpte en hageslange av en strømkabelkabel for omlag 600 spenn med jording, 80 ampær sikringer og "sikringsboks". Kobla til denne da, og funker som en drøm, men, slo på motoren og den var likedans... Noen som har en idè om hva dette kan være? Vi tenkte det kan være punktet vi bruker jording på, men det funket helt smooth med den 10 ganger dårligere forsterkeren. PS: Jeg skal få inn mer spesifikt hvordan bass/forsterker/kabler det er!
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy