Hei ja=)
takker for svar.Jo vi har vært på tanken og fått eliminert en god del teorier! Vi har et problem med at bensinpumpa går konstant så lenge tenningen står på. den stopper ikke etter 10 minutter engang=)Nå har vi brukt en uke på dette å begynner å bli redd for at jeg må bytte hovedstyreenheten til motorstyringa!
Men noe har skjedd for hør her: Til å begynne med stoppet bilen etter 2-3min etter at den endelig startet. Update: Når den endelig starter nå, går den veldig fint veldig lenge (har til å med kjørt lange turer). Jeg må slå den av på vanlig måte.hvis bilen står uten motoren igang i 2-3min starter den igjen.men ikke etter 5min?!irriterende ikke sant?? Men teorien din er på ingen måte dum!Men har sjekket dette allerede. feilen vedvarer. I går skjedde det en annen merkelig ting når jeg var ute å kjørte: Plutselig når jeg skulle gi gass var det akkuratt som om den ikke fikk bensin.Det er jo ikke noe unormalt med det=)Men det som var ille rart var at den stabiliserte seg på 1000rpm tomgang men så fort jeg rørte gassen gikk den slik:::RPM1000-2000-300-400-500-3000-200-nesten stopp.Da den nesten stoppet slapp jeg gassen igjen og bilen stabiliserte seg på 1000rpm i løpet av en brøkdel av et sekund.Så fort jeg gassa begynte moroa igjen!Jeg satt der og skjønte ingenting.Så jeg lukket opp panseret og skjøv tilbake "tappen" på boksen nevnt i tidligere innlegg her.den tappen styrer tydeligvis tomgangen og bilen gikk fint igjen. Enkelt problem=)det høres i alle fall sånn ut! Men den boksen har vi nå byttet 3!! ganger. Ingen ledningsbrudd inn til boksen! Det vi stort sett står igjen med da, det er styreenheten til motorstyringa.
For det er når denne tappen stiller tomgangen sin bilen endelig starter etter å ha stått med tenning på i 5-10 minutter. et ord... HJELP!!=)